IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, November 14, 2012

Restoran Beryani Gam Johor - Nilai 3

Morning!!!
ok sambung kesah rombongan ke Nilai 3 ye

*eh mmg blog aku byk spam la..kojaq sungguh dorg tu*

fuhhh sgt la mencabar kalo jalan kt nilai 3 ni
sbb kan dia open gitu..so kalo panas, kite masuk kedai ade econ..hehee
pastu dahaga dia jgn ckp la..nasib la ade gerai2 banyak jual air, kuih2 kt tepi tu

pastu da settle cari barang niaga adik ipar aku tu
memasing da lapar 
so kite terjah kedai ni

adik ipar ku yang sudah ada 3 anak
:-)

alolooo nyenyak nye tidoooo

Iman copy paste muka papa
haahaa

harga dia ok la

tapii portion dia sgt la besar
tak tau la sbb letih sgt smp tak lalu makan kan
tp mmg rasa kalo amik 1 share ber2 pn boleh 
kambing dia lembut sgt..pastu mmg sedap la

bila aku kata sedap tu, makna nye sedap di tekak aku ye
tekak kite lain2 :-)

#mood keje ke lautttt#

4 comments:

Falsya said...

Adik ko dh ade anak 3..jeles mak u'olls..slim je bdn..

Sidratul Muntaha said...

itu arrr
aku pun jenuh la dok delete seme2..

♥ Wina ♥ said...

waaa nak nasi briyani jugak!

qemaishak said...

aku hjg bulan ni nak p cari tikar getah, musnah rabak dah kat rumah tu kena heret dek basikal ammar huhu