IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, September 20, 2011

Cuai gile

Ya Allah..nasib tak jadi ape2 smlm..
balik2 keje syarul msk dapur pastu dia tanya aku, mmg baru bukak pintu ke??
*aku tgh bukak2 tudung*

mana ade..sekali aku tgk Masya Allah....

aku lupa tutup pintu pagi td..lepas siram2 pokok aku biar jek pintu gitu je
adoii nasib la xjadi ape2 kan
nasib la grill aku jenis belah dalam..so dr luar org xnampak kan
tp still xbleg careless gini..bahaya!!!

situ pn ade gak kes pecah msk umah..
seram jek nk pikir kalo benda buruk jadi

lepas ni kena lebih alert..


8 comments:

PUANSTOBERI said...

mmg kena berhati2. memcam kes ada skang. berhati2 yer :D

syanasaid said...

tu la..kalo jd benda bukan2 bkn salah sape..salah aku jugak ni

pnsusu said...

hati2 ya..........pas ni kena tawaf umah dulu sebelum kuar..

MRS. K said...

lepas ni mesti dah beringat kan?

Nana said...

aku penah kena kes gini wei
aku tinggal kunci kat grill masa tu malam esok pagi buka pintu tgk kunci ada kt grill gile bahya

mama_umar_maryam said...

klu aku pon berderau darah tgknye..hati2 k pasni ;)

POSH76 said...

mmg kekadang terlupa...tp alhamdullilah tak jadi apa...kena hati2

watyz said...

next time sblm kuar umah cek dulu yer... :)