IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, September 7, 2011

Syamil Iman di DEMC

Morning!!!
takde idea nk update ape..so aku tayang gambar je la ek

smlm aku off, bwk Iman gi check up kt DEMC
syarul plak da start balik life dia as worker..selepas hanimun 3 tahun
tu yg aku kena gi sorg2..

dan menjaga Iman skrg ni sorg2 kt luar sgt2 la mencabar
jenuh wei nk kejor yop kejor..hahahaa
best part is harap2 la bleh kurus dgn kejor iman..hahahaa
anak saya sgt peramah..
sume budak dia tegor hai2
tp budak2 len je xmo main ngan dia..hahahaa

pastu mulut sgt riuh..rse kt klinik tu sora dia jek yg mcm gegak gempita
hahahaa...

yang paling aku malu sgt smlm, bleh dia pegi kt budak makan nuget ni
pastu aku tarik la dia sbb dia mcm mintak2 kan
sekali tu bleh plak dia pegi kt mak budak tu dok tunjuk kotak nuget
hahahaa teros mak budak tu kasi
wei anak sape la ni..hahahahaa




ko tgk gambar ni, bayangkan la dia jerit
kuat benor soranye...excited sgt la tu..hahahaa


tp ok la dia pandai main sorg2

ade je benda dia buat..ntah ape dia imagine ntah




smlm mmg aku tak bwk stroller turun kete
pastu suh dia jalan sdiri..ok la jalan, tp adoii nk smp tempat dituju tu ke main berzamn
kejap2 kang melencong ke sini ke sana

ade jek benda dia nk usik..

last terpaksa ku dukung..smp la ni rse sengal2 lengan aku
hahahaa

-tp itu la pn penghibur hati aku-

4 comments:

AdanyaKauUntukku said...

akak tau...
cam ne handle anak sorang2
sangat sangat susah...

baru satu
nanti dua tiga empat
tu yang ibu selalu jadi tarzannnnnn

mama tisya said...

iman ngorat awek ye..ehhehe

rasp said...

bagus iman nie mesra sis...
ahkak memang suka budak2 mesra gini...tak shy2...

POSH76 said...

alhamdulillah sihat dah iman...somel sgt!!!!!