IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, September 5, 2011

Iman & Satay

Alhamdulillah Iman sehat2 jek cuti raya ari tu
ubat dia aku jaga, pastu suhu keliling time tido aku jaga
sume2 la aku jaga..asal dia nk start flu jek cepat2 aku kasi ubat

pastu selera makan dia pn da kembali normal
susu pn dia minum banyak..lega aku

ari tu saje la kuar makan2 bertiga ngan syarul & iman
aku pn mmg lama teringin satay
pegi la mencari satay...

Iman tgk jek satay tu, teros gelijat nk nak jugak satay
tak kasi abis dia jerit2 marah..
aku kasi 1 dia jerit lagi..rupenye nk 2 satay..hahahaa

kiri kana dia pegang...ala bukan dia mkn pn
takat hisap2jek..hahaa
tp not good ok..banyak minyak..hahahaa utk mak budak xpe :p

smp kembung2 pipi makan satay..



risau aku terodok..

tp alhamdulillah sume under control..


budak hepi dpt satay..yahoooooo

fuhhh skrg ni kalo xdpt ape dia nk, main jerot2 jek

suara da la nyaring...kalo kt kedai tu mmg org pandang la anak sape la terjerit2 tu kan


-esk Iman ade check up kt DEMC-


4 comments:

watyz said...

sedap nye dia makan satay. penuh xcited.. :)

mama tisya said...

kemain sronok iman mkn satay ye..aku aritu lastday b4 blk kg..inlaw aku blanje mkn satay samuri kt tmn melati

Manjakusayang Collection said...

Sedapnya dia makan satey!

CT said...

Wah baby kemain lagi..Gumbira ya makan sate...hihihi

Jom datang ke blog kak CT > http://batulesung.blogspot.com