IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, September 14, 2011

Nujum Pak Belalang

hahahaa...rezeki di hari rabu :-)
weeiiiii..syiok sgt

td BW pastu tgk nana buat teka teki..
dia tanya ape dlm kotak??? clue dia GANTUNG

so aku pn buat la tekaan yg sume kaitan ngan gantung2 ni
bile tgk kotak, aku pk 3 benda jek

sekali tu btol jawapan dia handbag holder
heheee...sbb kalo keychain mcm biasa sgt org nk kasi hadiah kan
hahahaa

so kalo special & lain sket sure handbag holder or keychain holder
sbb benda 2 tu skrg ni tgh "in" :-)

cantik kan hbag holder ni
dulu aku ade 1..mmg best
tp la ni xpakai da pn..sbb asyik lupa nk bwk..
dok campak2 dlm hbag yg melambak kt umah tu last2 hilang ntah ke mana

ttibe rse nk beli 1 mcm ni
:-)

tq nana..tambah lagi duit raya Iman..eh iman pny ke umi dia pny???
hehee

11 comments:

Nana said...

hehehe pantas sungguh ko hapdate ni duit raya iman tau hehehee

Pn. Zana said...

wah...betui ko teka..rezeki2

~diAhOntHeblOg~ said...

woi2!! dpt soklan bocorkan..komplot!!!!

syanasaid said...

diah jeles..hahahaa

~diAhOntHeblOg~ said...

huahuahua...nk duit rayeee.. :p

Dee said...

dee pun ada dpt satu masa birthday..bestkan..

mama tisya said...

tahniah beb..dpt duit ry

POSH76 said...

tahniah!!!santek...

ALoNa CintamaniszLite said...

handbag holder ni utk ofis atau umah ok ler kot, hehe..kalo guna masa kat tempat2 awam mcm kat bank ke..adeii..mcm tak selamat aje, hehe..

Nana said...

ahahha deah jeles

Myra Jay said...

Tahniah kak :)

Myra pun nak cuba bli la hbag holder nie :)