IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, October 16, 2012

Baru lepas makan Durian Crepe

pantas kooo...
tak smp sejam aku order Durian Crepe ni tup2 despatch da smp kt opis
caj anta ke Sri Hartamas ni RM5 jek
so ok la berbaloi la..xde la aku nk tggu somewhere just nk amik benda ni kan

rasa2 nk makan, just order suh je dia anta
:-)


aku amik 3 pek
2 utk aku
1 utk KIM

selalu RM10 - 4pcs
Hari ni Promo: RM10 - 5pcs
tu yg lajuuu aku order 

Nyummyyy...puas makan
:-)
mmg sedap, x muak, x manis sgt..just nice org kampung kata
fresh home made ni 


kalo korg area Klang Valley ni bleh kawtim nk anta kat mana
mcm aku just byr delivery caj da terus dia anta kt opis
make sure jgn la amik 1 pek jek..amik la lebih sket kan

:-)



17 comments:

ALoNa CintamaniszLite said...

syoknya syana ngan durian crepe....
tukang buat mende ni mcm mana ler senang2 leh dpt stok durian?? chow kit kot??

qemaishak said...

warna menggoda betul..kena try gak ni gamaknya..

Afne said...

oooo kwn pcm kita. cam aku ni jauh alahai. klu aku ngidam syana, ko punya psl!

Kella said...

alaaa.. nak juga.. bole tak kasi number kontek.. sebab fb takleh bukak kat opis nih.. huuu...

Diari Liza said...

sedapnyaaa.... telan air liur hehehe...

belum pernah try lagi durian crepe nih :(

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

hehe.. aku slalu makan pancake durian kat sweetchat.. sedap giler

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

waaaaaaaaaaaaaaaa..aku baru nmpk kt fb ada org up benda ni tadi ;-)

Myalycia said...

eiiii.. sedapnya durian crepe ni.. nk order nk order..

Gieyana said...

sedapnyer beb..ko inbox phone no ko weh kt fb..mn tau kot2 aku tsesat ke kl leh aku order hntar kt hotel..agak2 leh ka? Nmpak yummy!

Waney Zainuddin said...

aritu dah rasa cekodok durian. pasni wajib la try durian crepe ni. tgk gambar pun dah terliur :D

Iela Fazielah said...

ya allah...sedapnyer... terliur weh!

Myra Jay said...

Tak penah makan lagi durian crepe ni, ramai yang kata sedap..

Adehhh tetiba teringin pulak ;D

SURIA AMANDA said...

terus rasa mcm tempting giler la...adeh...x keruan dah ni

AdanyaKauUntukku said...

dah banyak plak akak tgk durian crepe nieH..sedap sungguh2 ke syana

mama_umar_maryam said...

pehh sane sini org nyebut hah..puas hati ko dpt yg sedap :)

watyz said...

aku x makan durian la bebs... :)

aiwana said...

hye.. salam sis.. sya berminat nk order.. tpi link yg u bg tu, i xleh bkk coz kt opis ni fb kne block.. i teringin sgt nk cbe.. leh x bg detailed or mebi ade no phone yg i leh col? i dah tggu ari je ni nk deliver.. harap2 sempat la rse..