IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, October 12, 2012

Best sangat shopping

haiii
hari ni sgt2 down aku rasa :(
tak dpt nk describe pasal ape
cuba happy kan diri..senyum kat semua org :D

bila hati rasa gini, mula la gedikx2 nk shopping
tapi bile tgk calendar pastu tgk wallet, tgk maybank2u
takuutttt mak nk soping..hahaa
cari nahas tu

tapi betul kan, bile dpt beli brg tu rasa seronok jek
padahal prob x settle lg ni..

mcm aku, even dpt beli benda murah2 bawah 5 hengget pun da happy sgt
hahaha pegi watson, guradian, mmg terapi emosi aku
pastu kuar kt tangan ade plastik bag
mmg best!!!


tadi konon nk beli la brg bawah 5 hengget pn xpe
tp fikir balik, sat lg aku nk bawak Iman gi Econsave, baik aku buat terapi dgn anak aku tu kan
bleh gak beli toys murahan utk dia :D
lagi double happy

orang lelaki aku rasa x paham kot benda gini
hahaha dorg stress terapi dorg cara lain kan
xbleh sama kan diri tu ngan wanita

kalau la dpt shopping saat2 serabut gini mmg heaven sgt
pastu kuar kedai muka senyum jek

:-)

10 comments:

Mama Ashraf said...

betol. semalam baru shopping baju online. lepas tu buat kerja senyum jer..tak tension2 dah..hehehe

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

sbnrnya shopping tu utk release tension je kut...happy bila dpt shopping tp kena la ada ongkos...hehe

aku plak ...x suka shopping, tp lebih suka mkn2...haha...

mama_umar_maryam said...

pd aku,sebenanye time sopping tu aku blh lupe kejap ttg rase down tu..then tgk n beli bende yg kite suke..xblh bli time tu..tgk pon jadiler..btol x? hehe

SURIA AMANDA said...

aku suka sgt shopping..tp awal bulan la..hehehe...nak2 online shopping

Gieyana said...

Suka..suka..suka...dpt cuci mata pon dh treatment..tmbah lak dpt belek2..amik smell dan aim utk dptkan sesuatu brg yg sedikit costly..tp depend pd budget gak la..x nak over spending psl kena gak save on so on utk future a.k.a emergency case kan..

Moga mood ko dh ok yer beb..:-)

Falsya said...

aku xleh stress..mesti nak kene retail treatment..lupe sekejap pasal masalah..tp kalau ingat balik, retail treatment lagik..kalau xstress pun aku mmg ttp akan wat retail treatment..wakakakaka

Iela Fazielah said...

betulla syana... Mcm aku yg stress xde laki dah sebln ni... Aritu gi ikea bl brg terus rasa hepi... Lbh2 dpt tgk brg yg kita soping tu tiap2 hari...

Ayu said...

Hihi...theraphy la shopping ni...:) kadang2 tu setakat window2 pun dah rasa lega....hihi..

watyz said...

x dpt bli dpt jalan pon jadi la kan.. huhuhuu

qemaishak said...

aku pun gitu kak, stress je rasa nk g soping pastu stresss je poket kempis, boleh gitu haha