IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, October 9, 2012

Meh sini cikgu nak ajar sket...

Morning!!!
sebab rindu kat anak, kite buat entry pasal anak je la ye
kuikui..kalo rindu kt bapak anak, kite buat entry pasal bapak anak :p

semalam, barang yg aku order da sampai
beli toy dia secara online jek
nk beli kt toys R us mahal benor

ni beli hok murah2 saje
RM50 aku beli
ok la kan, janji ade...

Iman ni aku tgk dia suke tulis2..pantang nampak kertas ngan pen, mesti dia suke conteng2
so far, tidak lagi conteng dinding..tak tau la kot nanti2 dapat idea nk deco dinding kan


semalam konon2 dia cikgu, aku murid..hahaa
aku panggil dia cikgu suke dia..gelak2
hahaaa

ooopppss ttibe cikgu lap hingus..hahaha
ape daaaaa



ok cikgu padam ye..
kelas da tamat


da jom cikgu nak susu
:-)

dulu panggil aku "miii..mi...nak syusyu..."

sekarang ni "ommmiiii..ommiiii nak syusyu..."
alolooo ommi plak..manja sgt bunyi nye
hahhaa


#miss u my baby#
:-)

13 comments:

MRS Rongoks said...

bagus btol akak belikan mainan tu utk dia. ^^

ALoNa CintamaniszLite said...

bagus mende ni...ommi leh buat bahan pengajaran jgk kat iman nanti, hehe..

Falsya said...

Kelakar cikgu lap hingus..hahahaha..kalau cikgu hensem macam nie aku sanggup jadik anak murid balik..wahahahaha

Dee said...

beli kat mana tu? menarik..

Zura@Iwan said...

n3 aku stakat ni psl mak..sbb rindu mak..haha....

toys R mmg mahal..tp aku x penah masuk ag ..haha

SURIA AMANDA said...

budak2 otak cepat berkembang kan?kadang2 mcm menyirap jer keluar mcm2 kat mulut dia..tp kadang2 kelakar dan sweet sgt..

Aisyah Husaini said...

syana bli kat ne tu? nak jugekkkkk

watyz said...

makin bijak dia... :)

Rasp said...

hehehehe cikgu nak susu....
makin hari makin chomei...
ada jer gelagat dia nak mencuit hati nie kan sis...

ieda said...

bagus jugak benda nie yee dik ;)

Iela Fazielah said...

amboi...comel tol dia

LYAfrina said...

seronok dia..bermain sambil belajar... 2-2 dapat kan..ilmu dpt..keseronokan pon dpt

LYAfrina said...

seronok dia..bermain sambil belajar... 2-2 dapat kan..ilmu dpt..keseronokan pon dpt