IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, October 3, 2012

Bila suami tiada disisi..happy kah? sedih kah? huru hara kah?

Morning!!!!
yup suami saya takde kt sini skrg ni..ada hal yg perlu dia berada jauh nun di sana
tak pe..takpe...bukan selalu pun kan...

jarang la dia kena kuar kawasan sampai tak balik tido kt umah
kali ni ermmm 2 malam je pun dia takde

sedih tu mmg la..rindu, penat uruskan iman sorg
tapi, aku amik positif la..
hahaa hamboi positif nye ko syana

positif sidenye, aku bleh buat benda yg aku suke yang bila dia ada, aku tak bleh buat
hahahaa pening tak?? pening tak???

ye la, bile suami ada kena la jaga ape yg dia suke, apa dia tak suke kan
mcm dia tu, kalo dia ada kt KL pun, jarang sgt la bleh lepak2 kt umah sama2
ade jek keje dia buat kt luar tu...aku malas la nk larang2 kan
sbb aku tau la, ada keje yg dia buat bukan pegi poya2 ke kan

so bile dia ada kt umah, dia nk aku fokus ke dia..so kalo nampak aku baca novel ke, mula muka mencuka mcm xmo layan aku..hahaa
sentap lettewwww

so persediaan dia xde 2 malam ni, aku da beli novel baru
hahaha..tgh2 xde duit, bleh lagi beli novel
sbb aku risau aku tak bleh tido malam..kot susah nk tido org sebelah xde, bleh aku layan novel kan

mak cari yang paling tebal ok
lama sket kot nak abis...sah la tak sempat abis 2 malam ni
sbb smlm baca 5 pages da lena..hahaha

berat gile novel ni..jenuh nk pegang sambil baring..hahaa
pastu da nk lena buku jatuh atas muka aku..sakiiittt

aku cuba nk positifkan diri skrg ni..mana la tau kan, kot2 la atas tuntutan keje dia kena gi outstation selalu, so aku kena sedia la kan..

cakap kat diri sdiri, oh takpe, elok gak kadang2 jauh kejap..bleh kuatkan rasa rindu tu..
bleh recharged balik kasih sayang..ewahh kan
padahal tak abis2 dok sms ckp "abg tak rindu eh...??"
smp pening mamat tu nk jawab..hahaa

#rindu#

9 comments:

watyz said...

x cukup tebal tu syana. penulis ni baru kuar novel yg baru n sangat2 tebal. tp ko baca buku tu mmg syiok abis la... :)

♥cikmOt♥ said...

hehehe...bagus tu positif thinking...

linalyn mohd said...

tebalnya syana.. boleh abis ke dua malam tu? bagus betul ko syana.. persediaan awal tu...

Falsya said...

Somi xde sedihhh wooo...omangai..tebal gile buku ko syana..nie betul3 persiapan nie..hahahaha

Zura@Iwan said...

AKU IWAN TU...KADANG2 LA KENA KEJA LUAR DARI PENANG..ADA SMPI SMIGGU...HUHU...ADOYAIII...

qemaishak said...

memang xblh kak, aku suami keja luar 3mlm, jap2 sedar jap2 sedar mai kijo mata cam burung hantu (hitam bwh mata) sebab xckup tido..tahan diri xsms selalu kot dia bosan haha

lagi penat sebab urus dua anak sorang diri huhu

MRS. K said...

aku tiap2 minggu kena tinggal wei.. dah biasa.. tapi best jugak! tak yah masak, tak yah kemas umah, berdua ngan anak umah cam tongkang pecah la. klu lakiku ada die bising umah sepah..huhuhu

My Love.. said...

hahaha...ye syana.ok gak skali skala jauh2..

so aku yang dh biasa ditinggalkan yang jmp 2 0r 3 bln skali ni..biler nk jumpa je..means suami blk msia..phewww...dia pya berdebar..lagi berdebar bila dia dh naik flite...aku odw ke airport pn bpeluh tangan..wakakaka...

so rindu gitu...

Myra Jay said...

Tebal giler buku tu, mau berhari juga nak abes ;)