IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, October 16, 2012

Durian crepe ~ tak sabar

skrg ni mcm fenomena durian crepe ni plak kan
b4 ni aku ade jek beli kt Ikano tu..tp time tu xde la plak fenomena sgt kt online ni
lately ni menjadi2 plak kan

so aku pn teruja la nk try
ni tgh tggu org tu anta kt opis

nanti da makan aku kasi review sket kedai mana aku beli ek
sodap ke idok nnt lepas makan aku up entry

wahhh tak sabar nyeeee
ari ni xmo lunch lain..nk makan ni jek
:p

#beli 2 pek - 1 aku punya makan kt opis - 1 suami & anak makan kt umah#
jangan aku settlekan 2 pek tu udah :p

7 comments:

ALoNa CintamaniszLite said...

best ler kowang dok KL senang jer nk dpt makanan cenggini bila2 masa, huhu. Kat tepen ni..jenoh ler nk kena gugel resipi nk wat sendiri...lebih problem bila cari durian tak jumpa2 wlpn yg dh perisi dok dlm bekas polisterin tu, hehe..

Bila cenggini..mula ler rasa mcm nk buat nangka crepe lak, hadeii...

mama tisya said...

itula durian crepe plak skarang...yg mcm kt ikano tu la pancake durian...cikmin pn ada buat jual gk...

Puteri Satu said...

ha dulu panggil pancake durian kan... sekarang durian crepe kan... nak buat dia cam senang jek akak rasa.. cuma malas jek lebih... hik hik...

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

suka.................

♥cikmOt♥ said...

cepatlah review...aku nak try jugak

Anonymous said...

xpenah mkn aritu ada tgk pasya up kt fb
mcm sedap je

Afne said...

aku tak pernah mkn lg tp tgk kt fb kemain org up sana sini. tgh bygkn rasa durian...