IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, October 15, 2012

Bila suami pegi menoreh

haahaa..mcm la suami ko tu penoreh getah kan

ahad smlm, syarul xde kt umah
aku da bosan2 plan mcm2 dalam kepala otak aku
mmg aku gini la..asal syarul xde jek, mula ligat otak pk nk pegi mana bwk Iman
hehehe

mula plan nk bwk Iman gi SpaceU8 tgk wayang
tp last minit adik ipar ku kata nk dtg umah main ngan Iman
best gak...ada org bleh take turn jaga Iman
so kitorg lepak umah tgk Astro Best :-)
wayang gak tu kan

pastu lepas asar tu, gerak gi main Kite lagiiii
kat Pantai Remis :-)

sayang ini budak!!!

ini mak lang Iman
sungguh excited dpt main kite 

tinggiiiiiiii.....

oh saya pun happy :-)
#besar nye muka#

ingat suami balik umah malam
sekali dia smp umah dulu..heehee
berjalan sakan smp lupa nk balik
siap gi makan tepi laut bagai...best la lepak pantai Remis ni
mmg kalo ada masa, aku akan dtg sini lagi jd port lepak2 kami
dr umah aku dlm 15minit jek :-)


13 comments:

watyz said...

wa.. main layang2... lama x lepak tepi laut ni...

Dee said...

jap..dari rumah kau 15 minit? kau yg benornya dok mana yang? confuse aku..

♥ Vna ♥ said...

untungnye ade pantai dekat dengan rumah..

mama_umar_maryam said...

aku klu ditinggal ber3 je kt umah mulela pening nk bwk bdk2 ni g mane, las2 men pool kt porch jelah diorg

Gieyana said...

Best kan lepak kat pntai..tenang jer dgr deruan ombak..igt betui2 syarul g noreh..harga getah mahal wooo...:-)

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

umah ko dkt Perak ke beb? hikss...pantai remis Perak kan..huhu..

syarul tukar kejaya plak ke...hihi

SyaNa said...

eh korg ni pantai remis kuala selongor tu sebelah jeram
hehee
aku dok puncak Alam..lalu jalan dlm 15minit jek

Rasp said...

15 minit jer sis...
untungnya u sis...
kalo i memang tu jadi port lepaks lah sis...

qemaishak said...

best dapat lepak hirup udara segar gini kan kak, aku kalau suami menoreh lepak rumah jela, xberani nak kuar ngan anak2 kecuali ada org teman hihi

mama tisya said...

dkt benor ye pantai dr umh ko..bole la ko p slalu...

♥cikmOt♥ said...

sampai hati...tak ajak aku pung

~Beb~ said...

syiok plak rasenye heh

kurus said...

wahh dekat ngan pantai yee syana nye rumah .. best2 nyaaa
hari2 leh gi pantai nie ;))