IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, October 29, 2012

Lama menyepi...ade ke yang rindu??

hahahaa...ade ke yg perasan aku lama menyepi??
last week mmg seminggu dok terbongkang kt umah demam

mula tu amik cuti isnin sbb jaga suami ngan anak demam
last2 aku yg demam paling teruk :(


mmg rezeki cuti panjang b4 raya haji la
tp kalo cuti gi jalan2 best gak kan..ni cuti baring atas katil mmg x best sgt la kan

alhamdulillah da sehat cuma batuk masih kong kong sakit tekak saya

pegi blood test kt DEMC malam selasa tu, boleh plak pengsan kt lab
hahahaa buat malu je kan
tak pasal2 ke angkat gi ER

lawak lawak..ok aku ni bukan jenis suke2 pengsan merata ek
tak pernah dibuat nye pengsan kt khalayak ramai gitu
hahahaa
ni kes tak makan b4 amik darah la ni
terus pitam nasib ade yg sambut..kalo tak lagi mcm nangka busuk
:p

ok nk mencari mood yg ke laut utk update blog ni
:-)

12 comments:

mama tisya said...

musimd emam berjangkit2..aku pn demam gk jangkit dr hubbyku..raya aritu terbaring je ler

Myra Jay said...

Tinggi jugak Temp tu..
Kena rajin makan ubat tau :D

Noor Atikah Ramli said...

get well soon akak. makan ubat ye ^^

Noor Atikah Ramli said...
This comment has been removed by the author.
Falsya said...

skang nie mmg musim la syana..take care okayh bebeh..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

aha perasan ko lama myepi..tp tahu dh ko x sehat dr FB...neway skrg ko dh ok ke?

jgkit dr anak n suami..ko demam paling teruk ye..aku pon flu n batuk masa ry ritu...huhu

Sidratul Muntaha said...

ko pengsan tapi ko light2..
mcm aku pengsan..
nak kena crane yg dtg amik!
ahahaha.
samalh wih..
tgh tak sihat jugak ni
teras nak mc je
tpi apekan daya..
kije.

watyz said...

get well soon yer. take care. jgn lupa makan ubat... :)

Rasp said...

ishhhh pengsan...
nasib baik betul ada yg sambut...
kalo jatuh tersemban dah satu hal lak...
now dah ok ke???

Iela Fazielah said...

adeh...ramai pulak sakit raya ni kan... anyway alhamdulillah ko dah sihat

Dee said...

ya allah..lesson learnt sis..next time mkn dulu tau b4 amik darah..

take care and dee doakan moga u cepat sembuh..

SURIA AMANDA said...

sama la kita....aku pun demam suhu badan 38.7 ...adeh..terlantar sampai semalam..ni pun kesan2 demam ada lagi...