IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, October 12, 2012

Halfest 2012 - Rugi tak pegi

Morning!!!
tau kan skrg ni kt PWTC tgh ada Halfest 2012???
tak tau??? tak tau???
kesiiannnnn

ok sape yg dekat2 tu boleh la pegi ye
aku pegi smlm lepas keje..best sbb tak ramai org
jalan pn luas jek..takde langgar2 bahu..hehe

kalo pegi jangan lupa singgah booth 

SARIS COUTURE BOUTIQUE

pegi LIKE ye
banyak baju2 cun elegan kt situ
pastu ada banyak diskaun dorg kasi..berbaloi2 pegi
dapat plak jumpa owner & model yang de vass tu..
amik gambar sebelah dorg makin gemok la aku..hehee

#aku teman kak phira jek beli baju gini
cun sgt!!!
murah la dr harga online sbb byk gak less dia
cun kan...nasib aku tgh xde bajet kalo tak aku sambar sambil pejam mata..hehe


ok meh tgk ape aku sambar
kain pasang 4meter RM10.00
booth ni betul2 depan booth Saris tu
so lepas gi Saris, pegi kedai kain ni plak ye


5 peket cucur ni = RM10
sgt2 la good bargain :-)

Perencah ni 5 peket = RM4
boleh campur2


ni produk IKS, 3 botol bleh campur2 = RM5

Teh Sabah ni sekotak = RM3

best gile..membeli dgn harga murah gitu
tapi korg kalo pegi, cari lah benda yg mmg korang guna
kalo benda merepek, takut membazir plak kan
no good ye :-)

ok so boleh la pegi terjah sampai Ahad ni ye


#syarul jaga booth sana, kalo jumpa kem salam kt dia#
hahahaa

14 comments:

♥cikmOt♥ said...

aler, bila aku nak p weii...sedih

ALoNa CintamaniszLite said...

bestnyer...mcm2 ada ye...ish..ish..

Dee said...

best..tp ntah dpt pi ke tak..huhu..

AdanyaKauUntukku said...

syana..dato siti ada?? huhuhu
tgk ada gambar dia kat papan tanda tuuu hari2 tau tgk.......

ieda said...

aloor kite jauhh tau ! ciannn kiteee ;))

wah dikkk sos tuu 3 rm 5 .. murah tuu
kalau akak beli banyak buat stok ! ;))

~aYu~ said...

alamak.. tgh takde bajet ni.. :(

MRS Rongoks said...

jauh T_T

SyaNa said...

dato siti dtg ari ni kul 1
booth simplysiti betul2 sebalah booth yg syarul jaga tu
hehee
untung mata dia :p

Myra Jay said...

Bestnyer, teringin nak kesana tapi apakan daya jauh....

Zura@Iwan said...

tak tau pon..tp dh tau ni..nk p cm ne....jauh daa...hehe

SURIA AMANDA said...

alahai..x dpt nk pi...

Falsya said...

aku nak gie tp weekend mesti crowded..

Nana said...

jadual pack xsempat nyinggah

TiNiE said...

syana,
owner saris tu member kaktini.
schoolmate. lawakan dia :)