IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, October 10, 2012

Nasib laki mak bukan artis uolsssss

hahaha tadi entry nasib baik aku bukan artis kan
ni nasib baik laki saya bukan artis
hahahaa

Tak sabar nk tengok filem "Aku Terima Nikahnya"
tak dpt tgk wayang, kite tgk kt astro 1st da la ye
:-)

tapi tapi...o tgk la gambar nora ngan adi ni
huwaaaa nanah mata mak tgk...
ape la isteri dia rasa kan..huwaaa saya tak sanggop weiii

gile romantik depa ni...
sweet jek..

nak ckp sepadan tapii....kesian plak kt isteri adi tu
tp mmg secocok sgt la dorg ni..


alolooooo :-)

sapa2 suami dia artis mmg kena sabar banyak la kan
gile ko, kalo tak sabar bleh meroyan tgk gambar2 gini..hahaha

aku ni kurang sabar, tapi jeles tu LEBIH
even suami saya bukan artis pun, saya jeles jugak!!
hehee


#mmg la kena ada trust dlm perkahwinan, tapi jeles itu perlu#

16 comments:

Nad @ MamaZN said...

naseb baek laki saya pun bukan retis, haha! ;)

salam kenal..
tq add saya kt FB :)

♥ Wina ♥ said...

lately nie banyak tgk gambar dorang berdua nie..mmg sweet!

sape yang sanggup tgk laki sendiri macam nie beb?? bini² pelakon lelaki nie memang aku respek la sbb aku x sanggup!

Zura@Iwan said...

tu la bab...tgk gmbr2 ni pon dh taw ceta ni sure romantik..

alahai...pasti la ada gk kejelesan di citu..nora ni lawa kan...huhu...

Dee said...

sbb tu syana tak kahwin ngan artis..hehehe..jeles tu perlu tp bertempatlah kan..

Kella said...

ohhh. nononono.. jeles sangat jelesss... huhhu ;)

Nana said...

serius klw aku xsanggup weiiii

SURIA AMANDA said...

patut la bini dia merajuk habih ngan dia...kalau mcm ni punya romantik dlm filem...aduyaiiii...aku tgok pun pening beb

♥cikmOt♥ said...

kalu itu laki aku, aku meroyan dah...arghh...

tapi kalu aku minat kat aaron takpe kan...lalala

ALoNa CintamaniszLite said...

hullamak....orang yg dh kawen pun tak reti nk bergambar romantis mcm ni...keras mcm kayu jer bila soh posing romantik sket, hehe..

ieda said...

ya betui dikkkk
kena trust ! .. but jelesss is MUST !!! ;))

sure lomantik giler depa nie .. seyess cakap memang suke gandingan mereka sbb memang nampak secocok sgt2 huhuh

Falsya said...

kalau laki aku retis la kan syana..hurmmmmm, xtau la nak ckp mcm mana..tp rapat dieorg tuh mcm sesuatu kan..wahhh, larikkkkk..hhahaha

Rasp said...

sbb tu retis nie kalo nak kawin kena betul2 pilih pasangan yg memahami...
kalo rasa2 tak sanggup...
lebih baik jangan kawin kan....

Iela Fazielah said...

AI PUN XRELA U....

qemaishak said...

aku pun xsanggup weh..jelessss i hihi

watyz said...

aku x sanggop!! sure meroyan punye la... :)

Myra Jay said...

klau tak sabar makan ati la selalu :D