IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, October 19, 2012

Ear and Forehead Infrared Thermometer

hai semua!!!
ada barang baik untuk aku share ngan korang :-)

sapa2 yang tgh cari infrared thermometer tu meh sini
yang ni utk ear & forehead
so kalo anak ko buas sgt x dok diam cam iman tu, molek amik yang ni
lekat jek kt dahi dia

aku nk cari ni la dulu, tapi rege yg aku jumpa sume mahal2
sume pun over 100 :(

kali ni aku jumpa yang best tu yg aku share ngan korang :-)


Model Number: AEM-903 
Dimensions: 114mm*34mm*26mm 
Net weight: 57g
Battery: CR2032 
Resolution: 0.1C/0.1F 
Testing distance: 0-2cmAccuracy: +/-0.2C

Color light high fever alarm multifunction infrared ear thermometer with time clock function

Special Features:
1. 4 in 1 function: Ear/ Forehead/Room temperature/ clock function
2. Test Milk and Water, bath water
3. Colorful light high fever warning
4. 3-color backlight


Accessories
•1 x Infrared Thermometer
•1 x Stand
•1 x CR2032 Lithium button battery
•1 x User's Manual


Specifications:
Weight: 57g
Dimensions: approx.11.4 x 3.4 x 2.6cm 
Resolution: 0.1centidegree/0.1 Fahrenheit

WARRANTY 2 TAHUN






harga: RM85.00 sekali postage
deposit: RM40.00

Pre-Order Close: 9 November 2012
ETA: End November

apa2 berkenaan produk ni sila email aku: syanasaid@gmail.com
kalo korg nk oder ke, nk tanya ke, jgn buat kt sini ek..aku x perasan kadang tu
apa2 sile email senang aku nk trace kendian hari :-)



4 comments:

Gieyana said...

Mmg wajib ada kt setiap umah nie...:-)

qemaishak said...

aku nak kak, lama dah cari yg murahan camni...nanti pm kat fb:)

AdanyaKauUntukku said...

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nak nak..pass kat syahrul boleh..ha ha ha....akak mmg carik..usually rege mmg 200++ je tau..akak mmg carik infrared tuk dahi......nak nak syana

watyz said...

menarik ni... close order lmbt lagi kan. nanti aku pk kan... hehhehe