IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, October 4, 2012

Bikin dada saya getar2 saja

oh sgt menggetar jiwa ok!!
sanggup tu tido lambat semata nk tgk cerita ni kt TV

mmg fenomena sungguh la haiii cerita Adam & Hawa ni



suke aku tgk ain tu berlakon..
abg aren ajis jgn ckp la kan..mmg suke sgt2
bagi la watak ape pn kt dia, mmg sume menjadi



aloloooo nape la ko hensem sgt aren oiiii
da rindu suami jauh kan..tgk Adam & Hawa semalam buat lagi tambah rindu
terer la aren ajis bawak watak suami gitu
nampak la dia syg gile kt ain..tp pasrah 


jangan lah aku jumpa aren ajis ni kt luar
mau aku ketar lutut..lagi2 kalo dia buat muka camni
aloloooo 


-rindu dia-
*ttibe*

kan smlm aku buat entry pasal Novel tebal Awak Suka Saya Tak? kan
best la cerita tu..hehee terus mcm xmo tido, rasa mcm nk baca smp abis
siap nangis2 kuar hingus 
hahaha nasib tido sorg kan..kalo ade syarul sure dia gelak kan aku


#semoga dia selamat pulang#

12 comments:

Anonymous said...

mujor tak terjebak sebab xde asteruk hahahaa

qemaishak said...

sama cam k.nana, xde asteruk, ada je link tapi tak terjebak tgk lagi ni, mau start tgk hari2 nak tgk naya xbuat keja aku kak hihi

gambar bila tu kak? time honeymoon ek? rindu membara tu:)

♥ Vna ♥ said...

aku pon ikut cite nie..plg x tahan anak dara aku pun terjebak sama ;-)

Rasp said...

i suka dgn si nadia *ain* tu...
walopun ada yg kata tak padan dia berlakun dgn aren...
tapi i tetappppp suka....

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

aduyai...aku x tgk la ceta adam & hawa ni...x per x fanatik sgt aron rejis ni..hikss..

lgpn eden x de astro HD...hehe...

SURIA AMANDA said...

aduhai nok..ko dah berjangkit suka baca novel jugak....tp kan..mcm org giler novel mcm kita ni..suma ckp mengong..sanggup membazir air maa sebab feeling....

Nor Arinee Mat Saaud said...

hi there,

dulu dh baca novel Adam & Hawa ni tp dh lupa jln citer dia. xtgk kat Astro sb mmg tak pasang Astro kat umah.

Novel Awak Suka Saya Tak tu best tu pasal cinte semata2 ke?

AdanyaKauUntukku said...

mmg fenomena sungguhhh...........cam Nora Elena

Dee said...

dee tgk..gitu2 jelah..tp dee takdelah minat sgt ngan aren ni..biasa2 je..malahan masa tgk teater tak ingat tajuk apa yg dia berlakon dgn erra..xde pun nak beratur amik pic ngan dia..

ain tu pulak..bolehlah..dee sebenarnya lebih minat beto..hehehe..yg tu mmg berbakat sgt2 walaupun rupa kureng..

watyz said...

alahai.. sian nye merindu... hehhehe

** best kan citer tu.. aku dh juta2 kali baca... :)

kurus said...

ye lah dikk
aak dah edicted ngan citer nie
dari konon2 x nak tersampuk kann ekeke

seyesss dia memang handsome dan pwerwatakan dia memang menjadi dlm nie .. mcm dlm ombak rinduu lahh

anak2 akk cukup suke .. yg sulung tuu siap berangann je ;))

Falsya said...

aku arituh jmp abg aaron kat mid..pakat la gie ngan laki aku..kalau x mau aku jd org gile rempuh semua org semata2 nak bergambo ngan abg aaron..hahahaa