IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, October 30, 2012

Demam layan Hantu Kapcai - Astro 1st

kan aku x sehat seminggu lepas kan..bosan kot dok umah
Iman mmg aku suh syarul anta ke nursery
tak larat nk jaga..sbb ubat batuk aku makan tu mmg jenis ngantuk
1/2 jam lps makan sure ngantok

so nk hilang kan bosan, aku beli la cerita hantu kapcai ni kt Astro 1st tu
punya la bosan, smp tak tau nk buat ape

so bile da beli mmg best sgt cerita ni
lawak..tp sbb aku sakit tekak + batuk, so gelak pn dalam hati jek
haahaa kang gelak kuat2 mau terbatuk2 non stop plak


mmg sepanjang 2 hari tu aku beli cerita ni aku on jek channel 492 tu
aku tido pn aku on jugak
dok la berulang2 cerita tu smp la syarul blk umah
heheee

punya la best..aku tutup mata dpt dengar dialog jek pn da puas hati
hahaha smp da hafal la jalan cerita ngan skrip dia..hahaa

ade lagi kot cerita ni kt astro 1st tu
sape blom tgk, bleh la beli..mmg layan abis la
bukan lawak bodoh cerita ni
even ade jek part2 bodoh sengal
hahaha

*batuk tak elok2 lagi* 

8 comments:

♥cikmOt♥ said...

aku ingat ujung minggu ni baru nak nengok ...hehehe

SURIA AMANDA said...

amboi...kita sama la demam...batuk segala..aku layan tido jerk..bleh lak aku hypo lagi...dugaan tul

mama tisya said...

amboitdo pn ko on ye..sure msk dlm mimpi tu..hehehe

Dee said...

weekend ni leh ar subscribe..hehehe..btw..dh cuba madu+limau or kicap+limau...trylah..2 kali sehari..mana tau serasi..

watyz said...

x pernah bli citer kat astro 1st ni..

Falsya said...

serious kelakar kan..*jahat bdk jahat*..hahaha

mama_umar_maryam said...

aah syana,try madu+limau+kicap tu..mane tau..
aku tgk dh citer tu, tp xlayan smpi abis sgt,ehe

Zura@Iwan said...

lawak ek ceta ni? best gk layan...nnti cari dvd lah