IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, October 19, 2011

Jam Avon

morning!!!! hi korg....
kan ari tu aku dok bising2 tanya price jam AVON tu kan
pastu ade ramai yg baik ati membantu
TQ korg :-)

bukan xmo oder online..cuma syg duit postage..hehee
last2 oder kt kawan skolah mama aku..

ok sekarang ni harga pengenalan = RM35.00
tapi...ko kena beli brg rege RM20 baru bleh beli jam ni..gitu

mama aku la jd mangsa kena beli brg RM20 tu..hahaaa
jimat duit mak ;p

ok tak tgn gemok aku pakai???
ade 2 tali, 1 pink ni, 1 lagi purple...
ari ni aku pakai pink sbb baju kurung aku kaler pink :-)


sape nak baik pegi terjah AVON skrg sbb aku rse lepas ni harga dia akan jadi mahal
sebab kan ni tgh pengenalan :-)

14 comments:

POSH76 said...

la ni barang avon mmg santek & berkualiti...santek jam tu

Jiejah @ Iza said...

ahahahaha comel jek jam tu kat tgn gebooo ko ..

mama tisya said...

cun pink color..nanti tayang pepel plak ye

watyz said...

cantik nye jam tu... sape nye besday lepas ni ek??? kak long aku!!!

Nana said...

lawa unik jam ni

Afne said...

dpt gak jam idaman ko ni syana :)

gee ryder said...

stylo gak cam terjatuh2 camtu hehe

SYANI said...

Kan dah cakap... memang lawa...

mummy darwishes said...

rajin akk g avon ek...lamanye xmasuk avon....rasa ada 5thn dh kot.....comei la kaler pink tu...

Dee said...

dah lama dee tak pakai jam..

mama tisya said...

ko menang contest nett

Iela Fazielah said...

cantik la

mama_umar_maryam said...

cantek kan..ade gaye thomas sabo pon ye jugak

Pepel BoNda AmaNi said...

wah kalu aku..mesti asyik2 kaler pepel jerk la...:P