IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, October 28, 2011

Ngidam sangat2

adoii sumpah aku teringin gile 2 benda ni

yg 1st aku teringin sgt adelah benda ni...
yg geramnye kan, bile aku teringin, susah plak nk jmp kt tempat yg aku tuju
aku tau la benda ni ade kt Jusco, tesco kan
tp bile aku terigin, masalahnye aku xpegi tempat2 tu..huhu

kena cari esk kt Jusco WangsaMaju ni..

pastu ni...donut ni


donut makcik tepi jalan xsama rse dgn Big Apple ni :p
kt Jusco WangsaMaju pn ade BA ni..bleh la cari sekali harung esk...


:-)


7 comments:

mama tisya said...

kena pegi jusco wangsamaju dh tu kalo dh tringin..hehehe..lpstu ko try p shoppingmall br kt ibu kota-kl festival city

♥cikmOt♥ said...

bukan takat ko ngidam...aku pun sama weii...ampeh tul...
nak air tu weii nak nak nak nak...

qemaishak said...

Sedapnya tgk air tu kak..

Mamamia said...

omg..kak shana sy mmg tgh mgidam bubble tea...lg2 tgh preegy nih..

ieda said...

aminnnnnnnnnn
akak doakan adik dpt ..
yg air tuu kan
akak pernah beli
bulat2 tu gel kan .. hurmm x makan punn ada rasa semacam lak kat tekak akak nie ekekke :)

Afne said...

syana, kt sogo ada. ko cr kt lg klu tak silap aku dpn2 kaunter bwh tu.

Chekgu Azrine said...

salam perkenalan..

suka jugak Big Apple!!