IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, October 10, 2011

mey...mey....mey...

haahaaa....
Iman kan panggil aku mey..mey...
tapi bkn selalu bleh dgr dia panggil..kalo papa tu mmg selalu la dengar
anak papa kan...

kadang tu bile suh sebut umi..umi... pn dia xmo ikut
buat dek jek...
geram gak kadang tu..sedih pn ade..

tapi kalo dia ade masalah ke kan..baru la dgr dia panggil..haahaa
cth masalah yg dia hadapi, gini la...
ntah camne dia buat smp telungkup bakul tu
haahaaa aku tgh tgk TV, pastu dia dok mey mey mey xbenti2..hahaaa
sekali tgk da jd gini
aku gelak besar pastu siap berlari amik camera..hahaaa
yg dia dok mey mey mey..hahahaa

bile susah camni tau plak cr umi ek????



9 comments:

POSH76 said...

alahai tomeinye...budak2 kalau sorang2 ada jer kerojernyer

Pepel BoNda AmaNi said...

ahahahahah budak2 nie ada jerk akal diorang kan...kadang2 lawak pun yer...nak marah pun xjadi..heheheheh

e.l.i.z.@ said...

hahahhahah ...selalu mcm tu kan bdk2 ni..dh susah, br nk cr ibu..sentap tau

Nana said...

hehehhehe comei tau iman ni

Gieyana said...

hahaha..mmg sweetz? Mey mey mey..nnt sure dia dpt pnggil ko dgn Ummie tau..mcm Nureen ritu! Pastu bila dia dpt pggil aku Ummie kan, dia dh lupa pnggil bapa dia Abah!ekekke

rasp said...

hahahahahahah comei ....
tergelak besor i ok...

watyz said...

kalo abg iman dulu sebut ibu.. adik pulak yah yah.. hehehe tp dgr cam comel je kan dorang pggl kite.. :)

PUANSTOBERI said...

so cute Iman dlm 'sangkar' tu. Hihiks :D

SURIA AMANDA said...

hehehe...sgt comel..