IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, October 25, 2011

Marco Simoncelli & aku

ok sumpah aku tak kenal pn Marco Simoncelli sebelum ni..hahaa
dasar buta sukan kan :p

tp sgt kesian bile dgr dia kemalangan & maut kt Sepang :(
muda lagi budak nye..


bile tgk video dia, sgt2 la kesian & mcm pelik camne halmet bleh tercabut gitu kan

semalam suami bercerita la kt isteri..mmg aku malas baca or tgk berita
selalu aku dgr syarul jek cerita..so ape yg dia ckp tu aku percaya la bulat2

suami: syg tgk pasal excident motor kt sepang?
isteri: tau..da tgk video td (bangga sket la)
suami: yang langgar dia tu Valentino Rossi ..sekampung tu dorg tu..Valentino Rossi ckp dia rasa bersalah langgar..tu sure balik kampung mak Marco ni marah Valentino..
isteri: ha ye ke????
suami: hahhaaa iskh syg ni percaya je abg tipu...
isteri: ok *pasrah kena tipu*

rupenye yang langgar dia tu bkn Valentino Rossi ek???
hahahaa aku pn baru tau..ingat kot syarul tipu psl mak marco tu jek..rupenye sume benda di tipu..
kesimpulan, baca la sendiri berita..




6 comments:

azila ismail said...

hehehhe.. suke kesimpulan ni.. bca sendiri jek la ye..

adyna said...

ngeri bile tgk..aku siap pesan kat adib jgn bawak moto laju2 bile besar nanti..dia ckp ok..walhal baru umo 3thn..tahu hapenyer.. heheh

sW33tdARLiNG said...

sedangkan perlumbaan penuh dengan pakaian keselamatan pun tak menjamin nyawa, apalagi laa yg perlumbaan haram tuuu

mama_umar_maryam said...

aku pon tgk gitu2 je kt youtube,adeh..mmg kesian tgk ye

POSH76 said...

aku sport ni kureng sikit....so tengok jerlaaaa

afni+hafiz=dani said...

haha..siap buat research lagi. tp mmg seram tgk video dia tu..kesian muka hensem2, berseret atas tar..