IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, October 28, 2011

Sayang anak, mekap tercampak..

huwaaaa...eh silap..MORNING!!!!!
ok sambung nangis...huwaaaaa...

abis mekap mahal aku..hahaa mahal ok kalo smp 100++ aku beli
korg kaya ok la beli mekap mahal..aku ni sekali sekala jek kot br nk dpt
br beli raya ari tu...aku pakai punye ler hati2..

simpan molek2....
sekali tu sbbkan anak menjerit dlm bili..mmg ade seterika panas bawah tu :(
aku teros campak mekap ni terjah dia..huhu

nasib la tangan anak xde ape..sbb bukan dia sempat pegang seterika pn..
jerit je lebih pegang tempat pemegang tu..tp cuak gak la kan takut kena betol2
mintak simpang la kan...aku pn x sangka dia nk msk bilik tu *time ni kt homestay putrajaya tu*


tp bile tgk balik mekap ni..sedih gak la..
sbb tak cantik da rupe paras..hahaaa

tp xpe..mekap bleh cari lain..kalo anak cedera??
so ape2 pn syukur Iman xde ape2...



9 comments:

Iela Fazielah said...

betul2... makeup leh bl lagi.. tp kalau dah sakit... susah ooo

mama tisya said...

aku ingt iman campak makeup ko...rupanye ko tdgr iman jerit tu yg campak makeup...apa2pn nasibaik iman tk pegang seterika itu

AdanyaKauUntukku said...

alahai..

tak pelah
demi anak...

akak pun akan buat cam tu gak kalau jadi kat akak

mekap tu boleh beli
tapi kalau anak cedera
mmg lah menyesal tak sudahlah akak......

watyz said...

x pe la syana. bkn rezeki ko. simpan duit n bli lagik. tp kalo anak dh cedera lagik susah hati + nyesal x sudah kan...

POSH76 said...

betul2 bukan sng nak dpt anak...anak adalah harta yang tak ternilai...mana leh lupa blog ni...wajib tngk ari2

Noli said...

syukur..
owhh..nnt kumpul duit beli lagik mekap tu..hehe..

SURIA AMANDA said...

uish..betul2 panik tuh..xper la..mekap boleh beli...anak kalau luka or cedera..masak wooo...

qemaishak said...

xpe kak, cari mekap lain..janji anak selamat kan.

Pepel BoNda AmaNi said...

amani pun slalu buat aku terkujat...uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nangis secara berjemaah ngan ko...