IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, October 10, 2011

Sape jual barang AVON???

korang!!! sape agen AVON???
aku nak tanya brape rege jam ni ye???

berkenan sungguh aku..
alkesahnye aku tgk kawan aku pakai..mula ingat kot brand yg canggih manggih..sekali tanya avon rupenye

tapi dia xtau rege sbb makciknye yg bagi..
so sape2 tau sile habaq ye..
aku doa2 la rege dia mampu milik..hahaaa

-tapi tgn member aku tu haluss..lawa ler pakai
kalo tangan gabak aku ni lawa ke????

7 comments:

Myra Jay said...

Ada 2 orang blogger wakil Avon.


Try terjah


www.ardinihumaira.com

www.alinaclover.com

syanasaid said...

tq beb

♥cikmOt♥ said...

kretip la weii...

[-suziey-] said...

eh mcm jam aku dpt hadiah dr mr hubby dulu..mmg cantik..tp aku pnya jenis sume besi..brand polo...xtau plak avon ade ek patern cenggini..cun..

[-suziey-] said...

eh mcm jam aku dpt hadiah dr mr hubby dulu..mmg cantik..tp aku pnya jenis sume besi..brand polo...xtau plak avon ade ek patern cenggini..cun..

watyz said...

cantik nye jam.. dh dpt kabokan yer bape rege nye. mana tau bak kata ko...mampu milik... hehehhe

SYANI said...

Aku pun dealer Avon gak. Jam ni Rm35 je. Tapi kena beli barang RM20 baru boleh beli.

Jom jenguk sini
www.avonparadise.blogspot.com.


** Memang cute, saya dah beli satu..