IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, October 12, 2011

Kelebihan Memakai Premium Beautiful

Kelebihan Memakai Premium Beautiful



























Aku pasti ramai yg ade prob gini kan

lagi2 bile da bersalin..so jgn la malu2 call aku utk tau lebih lanjut pasal set PB ni



Syana Said
019-226 0586
syanasaid@gmail.com


Insya Allah kalo pakai secara konsisten sume masalah ni bleh settle :-)


8 comments:

POSH76 said...

Tahniah!! dah jadi dealer

AdanyaKauUntukku said...

ada tawaran hebat tak hujung tahun nieH..huhuhu

Nana said...

wah jo dah jadi dealer ke hehee
aku tgh pakai arini gatal2 perut aku ha lemak nak pecah la tu hehehe
seminggu ni aku mmg semangt naka pakai
sebab sejak dari puasa aku baru timbang ari ahad lepas sekali berat 58 ko! tros srung pb

Dee said...

saya dah pakai..hehehe..

qemaishak said...

kak mahal nau PB nih hehe
nafsu mkn pas raya ni mencanak-canak..risau asik lpr jek huhu

Iela Fazielah said...

hmmm... kena kumpul duit ni... nnt berminat aku contact ok

[-suziey-] said...

erkkkkk gelinya aku tgk gbr lump tu weiiiiiii

gee ryder said...

aku nak jugak tapi tak mampu lagila hehe