IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, February 10, 2009

ALoNe...

blur nk letak tajok ape..hentam je la..ahad ari tu aku gi Jusco Wangsa Maju sorg2..sbb nk gi tukar card reader yg prob..so smp sana dlm kul 11.30 pagi teros mkn KFC..aku 1st customer dorg kot..lengang jek..en hubby dok bz wat assignment..tu sbb tak folow aku..



pas gi JJ aku teros ke umah mama..nk join BBQ..yihaaaaa..
pitcher BBQ entry pasni ye..
pas BBQ aku gerak gi anta kakak sedara aku kt Sri Gombak..
so nk blk kena lalu dpn Batu Caves..pny la jem sbb jln tutup dpn Giant tu..aku pn silap tak lalu atas flyover..pastu da polis suh msk lalu area kilang2 tu..ko tgk ni dr terang smp gelap la aku kt jalan yg sama..
time ni kul 6.00++pm gitu..

ni plak da pkul 7.45pm..da aku maghrib kt atas kete..
aku smp umah kul 8.20pm ko..nasib baik la minyak kete ade..kalo tak mamposss aku..

13 comments:

Mya said...

umah ko dkt dgn JJ wangsa maju ke syana? boleh la kita jumpa2 nanti.. hehe..

Yus Yusuf said...

Magik betul laa kereta kat depan tu..
Daripada Wira buleh tukar jadi lain pulak..!! Baru lepas isi minyak kat Petronas ke kereta tu?..
Kehkehkeh..

jiejah d'blogger said...

huhuh masak lerrrr ko jln² mkn angin kat bt caves time thaipusam wakakakakaka

helena's said...

ahahah,kelaka la pulek en Cerepelai nih,,kehkeh

SyaNa said...

Mya~ umah aku kt prima dsara..tp mmg selalu gi JJ w maju dr OU tu..bleh la nnt kite dating

SyaNa said...

en yus~ dorg sume nk cilok2 aku..aku baik ati bg org pancung2 aku..

jiejah~ tu la psl..mmg masak montot aku

helena~ mmg nk kena dia tu elen..aku mmg terer wat magik kt batu caves tu..

mazzura said...

adoii lamanya..kalau zura dok lama2 dalam kete sure bosan gilerr..

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

hahaha...sian dia
sengsorang jek..
ngapa x ajak fieza...
huhuhu

Liana said...

hehehe...
berani sungguh syana yer...
Kalo kimm ler, dah berpoloh kali tepoh hubby! Entah2 sampai habis batery kot...heheheh




P/S; Sila ke rumah kimm yer... Ada award khas utk syana

~Atie~ said...

amboi...sedapnye kfc........nyummyyyyyy

beb. aku aritu balik dr sri gombak, pun kene lalu blakang kilang2...dah la gelapppp je...sume india2 tu jeling je kat aku...seram ai

mazzura said...

da lama xmakan kfc..windunye...tp kene boikot..huwaaaa

Mamamanja said...

kematu dibuatnya

zura@iwan said...

gi mkn kfc sorang2 jek..ehhe