IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Saturday, February 28, 2009

Bubba Gump Shrimp @ The Curve

aku harap korg sume boleh bertahan ye ngan entry pasal makan aku..sbb skrg ni mmg musim aku makan byk..aku bukan show off okey..aku saje nk share ngan korg..ye la kot la korg buntu tak tau nk makan kt ne kan..leh la korg pegi tempat yg aku review ni..ala2 mcm crite Jalan2 Cari Makan ler..saiz badan pn da mcm pengacara dia tu..mmg kena sgt la kan..


okey smlm aku gi lunch kt Bubba Gump Shrimp..food sini mmg portion sgt byk..bagi aku ler..pastu udang dia mak datok mmg fresh..ko nmpk je kecik udang tu..tp isi dia padat ko..


ni aku amik Dumb Luck Coconut Shrimp



ni pasta kim..ape ntah nama nye..mmg lumayan udang dia..
erryn makan nasi


dessert share 3 org..sedappp..



okey ni ahli majlis tingkap..
kim & erryn


syana & erryn



dapat cekelat dr erryn..tq erryn..

8 comments:

~Eila Nur Kaseh~ said...

syana, bestnyaaa..eila selalu makan kat lil' penang cafe je kalo p the curve tuu..leh diusulkan kepada my hubby nihh....

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

aramai citer tmpt nie best .. adeh bila plk kami nk mkn kt sini ..wah jumpa erynn yer .. besttnyer ;-)

SyaNa said...

eila~ nnt try tau..mmg sedapp..

diana~ ala..dekat jek shah alam tu dgn the curve..hehehe
nnt leh la kite plak jmp2

Anne Zain said...

tetiba i rase laporrr uu...uhuks

Ayu Jaffar said...

byknya udang, sana udang sini udang :p

Mamamanja said...

sedapnya dessert tuh.
tegar memabling jerk nih. so x tegar nak join korang makan2 huhuhu

Anonymous said...

xpenah try makan sini
menariksss

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

x per tayang je gmbr mknan...apdet jugak kan...