IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, February 16, 2009

Keseorangan Lagik

Sabtu lepas aku gi Jusco Wangsa Maju..keseorangan lagi..tanpa somi di sisi..huhu aku tgk masing berkepit2..ate..Valentine's Day..tp aku takde kena mengena ngan sambutan itu..dok jalan2 mencari hadiah utk anak sedara sempena bday party dia petang tu..sambil tu mencari barang diri sdiri..so kusambar MP3 yg sungguh murahan ini..jadi la murah pn..janji kuar bunyik..pastu ade la beli baju utk en somi..kang tak beli kata aku lupe dia plak..hehee..wpun aku beli pakai duit dia..tp aku tetap ingat dia..ok la kan..


next entry nnt aku story pasal bday party sofea (my niece)..

8 comments:

++eden|essey++ said...

wah layan lagu la lepas nie....
besh...besh..

helena's said...

berape tu kak?murah bape?

SyaNa said...

ja~ layan lagu sambil senam2..wahhh..

helena~ murahan je dik..RM59..tak mcm korg pny ratos2..

mazzura said...

keseorangan time valentine day xpe..jgn disambut..janji hari2 lain sentiasa ada kan :)

Liana said...

Syana...memang lawo ler...Ko kan beli memang selalu lawo2 ke kimmi nie yang tak reti cari...huhuhu... Walaupun murah, tp kualiti kita ok boleh ler... Tingin nak pakai...tp kan...tinge ku ini...tak boleh ler nak sumbat2 cam tu... Nanti panas semacam jer... huhuhu

SyaNa said...

zura~ tak kose kite nk sambut zura..ari2 lain kite kepit jek ye..

kimmi~ pakai kejap2 je kimmi..lama2 kang rse tinge cam membesar plak..ala..janji sedap mata kite memandang kire ok la..

zura@iwan said...

si suami g mn...sorang22 tu?

Nana said...

kaler pnk lagi..
aku ni bese dah sorang2 g soping heheh tp dah ada damia tu berdua la