IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, February 24, 2009

Station 21 Bangsar

brape ari blog ni sunyi tanpa story..Jumaat CPU aku diambil orang sbb nk reformat..
pastu Sabtu - Isnin balik kg..rindu je nk update..tp takde bahan nk nk taip..nk ngarut pn takde idea..

ni tadi aku lunch kt Station 21 Bangsar..sape pernah mkn kt sini angkat kening..
sedap tau food kt sini..price dia pn ok gak..tak la mahal melampau..
tp kalo ko dtg time lunch dlm kul 1pm tu harus la berpeluh nk cop tempat + nk tggu makanan smp..
td aku settle kn keje kt Maybank Bangsar so dlm kul 2 baru tercongok kt sana..so tempat banyak and food smp pn tak la lama sgt..

me order Cream Mushrom Spageti


kim Bolognese Spageti


Side dish kentang goreng


kt sini takde nye dessert2 bagai..so order air je ler..tp air dia tak sejok sgt..ais dia cair dlm air..sbb dia guna air panas kot..so tak segar sgt ler tekak ko..


ni aku nk tunjuk muke aku skrg..da gemok sey..balik Tepeng 3 ari asyik makan je keje nye..so ni la hasilnye..sgt gemukk..huhu..

10 comments:

Ibu said...

Tang mana ler gemuknya tu Syana oiiiiii ... puas dah aku telek!!!!

Izza - Jiejah said...

mana ado gumuks pun .. sweet ajo :)

Liana Manjaku said...

hu...hu...hu...
Ngapa lambat beno gi sana... Lama tak jumpo ko dan kimm ler...Rindu...
Mananya gemok tu...

Anne Zain said...

aku rase ko ada poblem kat bahagian mate la syana....walau aku rabun skalipon...tp aku lom nampak lg ko gemuk..hahahahaha

cik helena said...

kak syana memang suke western ea??

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

syana > tahniah ada antara top 10 pengkomen setia blog i .. congrats ... TQ ;-)

payiet said...

aku pernah review kodai nih, tapi hidangan nya amat mengecewakan huhuhu

CHAOS A.D. said...

salam..payiet..aku dah mkn kt kdi 2 dr aku bjg dl smpi la ni dh 3 ank! mkn kt c2 menten jer! ni mgkn ko br skali mkn kt c2. mgu dpn ni pn aku nk bw famili mkn kt c2. SEDAP WOOOO!!!!!

Anonymous said...

spaghetti!! nyum2

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

x gemuk pon aku tgk...haha