IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, February 19, 2009

Coklat Berahi???




hahahaa..tajok lain mcm je bunyi nye..
aku baca paper utusan smlm ade dia buat kajian psl coklat ni..aku tertarik baca sbb kan da 2 ari ni aku asyik makan kek coklat..
kajian menunjukkan coklat mengandungi phenylethylamine & tyramine sejenis bahan kimia yg menyebabkan rasa sayang & berahi..
dia ckp coklat adalah 1 makanan aphrodisiac atau penggalak nafsu..hahaha aiyoo ko..
malah coklat ade bahan seperti ubat penenang yg buat kite hepiii
pastu dia ckp kepercayaan mkn coklat bleh naik jerawat tu karut sbb takde bukti khusus..
aku soka coklat..tp kalo sofea dia panggil kokkatt

6 comments:

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

hahahha...
tajuk entry ni mm best..
laju je aku bukak baca..
ini macam aku nk p bli coklat bebanyak ler..

SyaNa said...

fieza~ amboi ko...part berahi2 ni laju jek ye..hahaa

helena's said...

kak syana~fakta coklat memang boeh menaikkan nfsu,,sebab tu para saintis barat sarankan(untuk yg berkahwen ye)sebelum melakukan ehem2,makan coklat dalam keadaan romantis..hehe ini helena bace ye..

Mamamanja said...

saspen jerk tajuk dia

Nana said...

yes penah terbaca hehehe

zura@iwan said...

ku suka coklat beb..haha...bagus info ni..