IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, February 13, 2009

Burger Homemade



jangan la kagom..bkn aku wat sdirii daging burger tu..aku beli yg mentah le..

ni bfast sabtu lepas aku rse..lama da terperap..so nk eksen la sket kn kt korg..sbb bile aku tgk entry2 aku mcm tak ade pn pasal entry aku masak2 kt umah kan..kang korg ingat aku tak masak plak kn..


pastu ni aku masak mehun..kalo korg nk tau last week 1 minggu aku masak mehun goreng..pastu last aku msk mehun ahad lepas..aku da nk montah tgk mehun..so nasib sempat amik gambor..kang takde bukti plak aku pernah wat mehun goreng kan..tp mehun kosong sajok..very de simple mehun goreng..janji sedappp..cewahhh..bkn aku ckp tau..laki aku yg ckp sedapp..dia nk suh msk lagik..tak kose aku..tak lalu da aku nk masak mehun goreng lagi..

9 comments:

mazzura said...

syana, apsal zura masuk sini je nmpk makanan sume sedap2 ha? buat la yg xsedap plak..hehe

iswatie "colours of life" said...

JIRAN..AWAT X JEMPUT DTG UMAH...

jiejah d'blogger said...

hahhahaha yummy yummy
lama plak dah x buat bihun goreng ;))

payiet said...

wuyoooo manyak lazat. bila mau buat makan makan ? jgn lupo jomput kitaworang yo kuikuikui

Liana said...

bihun tu nampak mengancam ler...
his...Syana ni, bila lah ko nak bagi kimmi merasa masakan mu itu....

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

wakakka..
baru mlm tadi aku masakkan mee hun tuk hubbyju..
request dari dia ler..
tp lg bogel mee hun aku dr ko..
sbb langusng x taruk pape..
telur pon nan ado...
hubby aku x suke taruk pape..
tp dia kate sedap..
hahahah
mau x nye..
aku bubuh pak aji...

Mamamanja said...

pandai gak ko masak erk? :p

zura@iwan said...

ku suka buat burger sdiri gk...tp hb ku yg buat..kakaka..

Nana said...

bege tu dah sbijik mcm org juai dah hehe bole buka kedai jual bege ni beat bege puaka haahahah