IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Saturday, February 7, 2009

Mana 1 yg best??

smlm kt opis dlm kul 5 camtu aku tgh kebosanan..pastu gi pantry ade 2 benda yg leh dimakan..

Pizza & betik.
kalo ikot tajuk tu "mana 1 yg best"..konpem2 la Pizza kan..bagi aku la ye..
tp..kalo ikot kan berat badan aku ni..elok amik betik..
last2 aku pilih mula2..makan betik..sihatt..pastu makan pizza..sedappp..
last2 aku hepi sbb dpt makan food yg sedapp & sihat..ha??
ketahui la korg..aku kebosanan ni..
harap maklum

7 comments:

: Maz : said...

adil la kan..dua2 dapat merasa..keke

SyaNa said...

zura~ hahahaa..mmg sgt adil..

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

muahahaa...
den hengat ko makan betik je syana oii...
upenye makan gak pizza tuh...
ateee..udah ade depan mata ye dak??
makan je lah selagi bleh makan...huhuhuhu

SyaNa said...

fieza~ tak mkn kang nyesal..kekekee

Mamamanja said...

ko main besal jerk makanan kat pantry tu errk?? saper punya tu weh?

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

dua2 besttt...hahaha

Anonymous said...

hahaha pizza lagi
aku akn vote utk pizza
sebab aku dpt piza free ritu hahah