IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, February 27, 2009

Kg Baru, Kuala Lumpur

malam td me, hubbyku, ilia & member dia gi dinner kt Kg Baru..saje nk mkn western kt sana..kami menuju ke The Ship..ye la kot nama dia tu..sbb kedai tu ade kapal kt depan pintu masuk..so haros la di panggil The Ship..sgt la ramai umat manusia..da ujan selebat2 nye..tp dpt gak sit..pastu nk tggu makanan sket pny lama..kebuluq aku..

ok kt sini mmg aku nk wat pengumuman..AKU MMG PENGGEMAR WESTERN FOOD..sbb tu la ko akan nmpk dlm ni aku selalu mkn benda2 gini..
dan aku jugak terer masak western food..ihiks perasan gilos..cuma takde masa je..

Mix Combo Steak..member ilia tu order ni..


yang ni Lamb Leg ini Syarul yg punyaaa


T-Bone aku punya..


Sizzling Steak ilia pny


air kelapa


air durian belanda & hoho..holicks


me & ilia my besfren


tgh2 tggu food ttibe ade mamat ni tegor Syarul..member lama rupenye..sama matrik dulu..10 tahun ko tak jmp..haros la dia mcm was2 nk tegor Syarul..abis udah berubah saiz fizikal suami ku itu..mamat ni polis tau..bakal Tuan Arip..nampak tak yg kt belakang tu yg botak2 sume tu..tu sume polis la tu..bukan peminat fanatik Mawi ye even dorg botak gitu..



ilia & ezham (teman tp mesra?? )


i love u



ni la kapal / bot tu..dlm air tu ade ikan tau..


bestfren 4 ever



kereta baru Cik Iliawati..tersengih ilia dpt kete baru..nnt bwk aku ronda2 tau..

10 comments:

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

wah .. kita suka gak mkn2 wstern ..tp kt area2 shah alam klang nie susah sket nk carik yg bestt ... leh rekomen ???

SyaNa said...

diana~ ermm kt area sana kite jarang pegi..kot ade member2 yg tau share le ngan diana tempat yg best..

Anne Zain said...

huhu...rase cam penah gi la syana...ingat2 luper...mase tu aku ada convention kat prince hotel...mlm tu kwn aku bwk gi kedai ni la...aku ingat kapal tu la...kalau ada kapal lain..salah kedai ar tuh..mueheheh

O said...

hi syana!
berapa bintang the ship ni eh?
nanti bleh diusulkan pada menteri kewangan saya.. =p

SyaNa said...

anne~ ye la kot..kalo kt kg baru rse ni je kedai ade kapal..yg aku tau la..

bonda~ erm..5 star dr 10..ye ke?? sye ni tak pandai le nk bg2 bintang..hehehe pandai mkn jek..

cik helena said...

ha kalo da terer masak tu pekate,,masakkan untuk sy ngan ejam..ahaks!sy pon suke western,,tp reti masak spaghetti jek ngan chicken chop!haha

ps:ensem husband,,ekeke

Ayu Jaffar said...

byk nya makanan syana :p
sume nyer nampak sedap, nak kena cari juga nie...

Anonymous said...

aku pun ske mkn kt sini
pastu makan sini dpt free air sbab kwn amrul keje sini kekekke

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

aku pon pgemar western food..hehe

Anonymous said...

dah lama xmakan kt sini bertahun ada kot