IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, February 10, 2009

BBQ @ Chalet KIP Sg Pusu

Ahad (8/2) mama wat BBQ..adekah semperna Taipusam?? oooo...tidak sama sekali ye..plan nk gi sungai..tp ade daya..kami tidak berdaya nk hangkot sume brg2 tu..so berkelah je la blkg umah mama..kt KIP Sg Pusu..umah flat sajok..
happening gak ler..even aku tak leh gedebushh..geram jek tgk pool tu..



see..aku terer bakar2 ni..laki aku kn takde..so aku amik alih la tugas anak lelaki..sbb adik2 lelaki aku sume puteri lilin dok dlm umah..


sate instant..


geram je aku tgk dorg gedebushh..

sweet corn


hangus aku bakar..tp sedap gak..







tok ma & sofea


Tok Mi & Eizwan


Adik bongsu aku yg tersyg..(Mai)



Ki'in & Mak mok


Jaja (kakak sedara tersayang)..dia ni mummy eizwan..jaja study kt australia..hubby dia keje kt jepun..anak dia Tok Mi jaga kt Malaysia..tabah sunggoh depa ni..





Sofea, Ejam & Alin (anak Kak Ajai & Boy)

Kak Ajai & Me


Ni la Eizwan..sedey je dia dok jaoh ngan Daddy & Mummy

yang kanan sekali tu Alisya..anak Kak Ajai yg sulung..tgk Kak Ajai ni mcm bkn mak org


sambung dessert kt dlm umah

itu je la kesah BBQ kami..simple tp seronokkk

13 comments:

Izza - Jiejah said...

wahhhhhhhhhhhhh sonoknya wat mkn² bbq ;))

++eden|essey++ said...

syana entry pasal makan no 1...ehehee...sgt2 suker okay...
ari jemaat ako g bkt kiara..nk ako singgah ker..

cik helena said...

mcm bese kemsalam kat ejam eh kakak..miahaha

SyaNa said...

jiejah~ mmg sonok dpt makann..heheee

ja~ huhu..nak ler weyy..shawl akuuu..

helena~ wsalam..hehhee..ari tu da btau..dia sipu2 malu..kekkeeke

PHiRa said...

ko ke yg bakar?patut la hangus...hehehhe...nmpk happening..rugi betul smp lmbt...awat la abis cepat sgt..

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

amboiii...
suke masuk blog syana ni..
sbb byk entry makan dan makan dan makan....lalalaaaa...

adeh...nk kim salam gak ler bleh??..
hahaha...

payiet said...

bersungguh sungguh ko membakar, choy mana tak nampak pung? hehe

SyaNa said...

phira~ hangos pn sedap tau..panas sgt kt luar tu..sume da peloh2

fieza~ tgk la badan tuan umah nye..
haip..babab kang

payiet~ choy bz ngan keje sekolah dia..wey haros bersunggoh2..tu yg smp hangos tu..kekee

: Maz : said...

huish berpicnic..sonok aa..
syana, zura nampak satey tu... hahahah

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

huwaaaaa...
kene babap...
adoiii

tp takpe
aku suke ko jaja gmbr makanan banyak2...
huhuhu

: Maz : said...

eh sofea pon ada gak ye..mamanya xnmpk pon

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

tu dia...smpi hangus ko bkr...

Anonymous said...

sate buat sendiri tu...