IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, February 6, 2009

Mahal Gilo

pas blk keje smlm aku ngan somi gi mkn2 kt Hartamas Square (btol ke nama dia??) yg kt Desa Sri Hartamas tu...
aku pn ngan riang order la Limau Ais pastu hubby order teh O suam..
kt situ kekdahnye smp air ko kena teros byr..sekali dia ckp RM5.80..aku mcm terkujat la sket kan..aku tny la Teh O ni brape..sekali tu dia habaq RM2.50..Ha??? What???? aku just ckp "mak aiii.." muke aku time tu mmg terkujat + marah sbb mahal sgt ler utk teh O suam..means Limau Ais aku tu RM2.30..nape Teh lagi mahal..konpius di situ..

teros aku bwk kuar camera snap pitcher air yg mahal giloss..

kalo cawan nye jelita okla..ni siap mcm nk sumbing jek..

ke aku sorg je rse mahal tp korg mmg da biasa minum rege camni?? segan gue..

sekali tu gambo makanan lupe mau snap..sbb menghayati air yg mahal smp lupe..hehee

9 comments:

Izza - Jiejah said...

akakakakak mmg mahal kot ,
teh tarik pun dlm 1.20 jek kat sini
:))

: Maz : said...

la..tgk la pon tempatnye kat mana..hartamas..dengar nama pon cam mahal jek..kekek

PHiRa said...

weii...tu kira kategori mahal tu kalau takat kedai mkn biasa je...kalau ko tambah lagi 50sen leh dpt teh tarik yg sedap kat Subway...subway logik la kan teh tarik mahal..boikot kedai tu...hahahaha

cik helena said...

air teh patut jual 50je sudeh,.,.ekeke

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

mmg mahal ler yang...
cawan pon x secantek mana...
hahhaa....gelas pon kocik yo..
cekik darah namanye nihs

SyaNa said...

jiejah~ kalo teh tarik tu aku mcm bleh trima la kn mahal..ni sah2 ko guna teh sket ngan gule jek..

zura~ kedai biasa je zura..mcm food court gitu..

phira~ tu la..kalo kedai ade aircon ok la kn..ni ujan pn kena tempias..

helena~ org jual air skrg ni kaya raya..ko cr tokey air dik..

fieza~ gelas mcm nk sumbing.aku cek dlu takot kang darah bibir mungil..kekee

Mamamanja said...

memang mahal wehhhhhhh. ko x tanya ke naper mahal gilos???

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

tu dia mahal gilossss...hehe

Anonymous said...

klw kedai mamak je biasa diorang tekan2 harga ni..