IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Saturday, February 14, 2009

Lunch @ The Coast

smlm lunch kt The Coast ngan opismate nan seorang (kim) & My SIL (kak ina)..sempena bday dorg yg jatoh bln feb..kim 7/2..kak ina 12/2..so sekali harung je la..

aku oder trio dip..sgt la kenyang..byk weyyy



kim pny spageti tomyam yg masyammm

nasi ayam kak ina..dia mmg wajib pekena nasik..



muke aku yg hepi dpt lepaskan hajat nk blanje org..


muke bday girl yg diraikan..opismate ku nan seorang..

SIL aku..dia ponteng keje ari ni..dtg opis aku ngantor set pinggan GIACOMO..so teros ajak lunch sama2..



pas kak ina blk tu kami ber2 rse mcm nk pekena yg manis2 plak..gatai btol..so gi la dessert bar tu..
ni kim pny ciskek laici..



aku pny strudel strawberi...mmg sedapp smp nk nangis aku rse (kekeke..ye ke gitu??)

10 comments:

Liana Manjaku said...

micattWa...wa...wa...
cedap..cedap...
dah ler org lapo nie...

++eden|essey++ said...

cedap nya syana......biler la nk try..

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

waduh..
masuk blog syana pepagi ni terus lapoooo...

cik helena said...

mak aih,,tulun2 lapaaaaa

SyaNa said...

kimmi~ mmg cedappp..kenyang pn jd lapor tgk menu dia..

ja~ meh la dtg cni

fieza~ meh la cuci mata + perottt

helena~ ko pose kan?

: Maz : said...

nmpk best je...spageti tu masam sgt ek? tp nmpk cam sedap

SyaNa said...

zura~ tomyam dia masyammm..tp mmg sedap la..cuma rse masam asam jawa..

Mamamanja said...

makanan ko memang canggih2

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

mmg kenyang bangat aku tgk mknan korang ni..hehe

Anonymous said...

pergh..trgoda beb