IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, February 5, 2009

Pizza..Pizza..

smlm blk opis lmbt..kuar opis pas maghrib..so utk melegakan ati yg lara (cewah..tp serius aku hangin jek smlm) so decide nk mkn best2..aku tak kire bior gemokss janji tekak aku sedappp :p..plan nk ke The Curve..tp hubby ku enggak mau..bertambah la tension (lagi kena mkn byk ni)..so aku dgn nada geram / merajuk ckp nk mkn kedai dpn umah..hehehee
pastu otw tu tetibe kepala aku teringat kt pizza hut..spontan aku btau nk pizza..rupenye dlm kepala dia pn dok ingat pizza (abg..pizza hut kan..bkn hapizza kan..ahaks) so menuju la kami ke sana..
dgn riang aku ngoder..kata tension kan..





see..aku mmg tension smlm..kalo tak sure tak abis siap kena tapau..


* aku mmg kalo tesion mkn banyakkkk..dulu2 time frust berchenta (pernah ke aku frust bercinta?? kekekee) takde maknanye aku tak de selera mkn..
kalo kata demam ke sakit ke..mmg aku bab makan ok jek..
cuma bile aku kena 1 penyakit ni je aku kurang makan..
SAKIT GIGI..bkn sbb tak lalu..sbb tak boleh makan..sakittt...

19 comments:

jiejah d'blogger said...

yummy yummy .. lama x pekene pizza hehehe

helena's said...

haha~kelaka la kak syana ni..takpe encerpelai ade kate..kenyang perut suke hati..kan kan en?hehe

SyaNa said...

jiejah~ pa lagi gi la serbu
mmg pueh ati dpt mkn smlm

helena~ mmg pas mkn senang ati kejap..pastu time mandi sedey + down balik..gemokkksss..apekah??

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

kita suka domino pizza.. topping dia byk compare to pizza hut ..selalu order tepon jer ..he.he... mkn puas2 yer syana ;-)

SyaNa said...

diana~ domino pizza mmg sedap lagi
topping dia lagi lumayan..
area umah aku takde 1 pn fastfood wat delivery
sedey jek..mcm dok pedalaman

Mya said...

pizza! yum yum..

SyaNa said...

mya~ gara2 ko gak ni aku mkn..terliuq tgk ko mkn ari tu..

shuz said...

Banyaknye mu makan...

SyaNa said...

tension pny psl..kekeke
alasan je ye

~Eila @ Along~ said...

hiks..aku pantang sebulan..peh ni harus p terjah!!!!

SyaNa said...

eila~ pantang pe eila??
piza ni sedap mkn situ je..kalo tapau sejuk tak sedapp

mazzura said...

Ya Allah...syana..sampai hari mendera tekak zura..huwaaaaa...nak jugakkk..

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

adehhh...sodapnye lah pizza tuh
makan ke haper ni...
dah baca bismillah ke lom...
lalalala....
ampun aku penunggu gua...

iswatie "colours of life" said...

jiran..ada lebih tak? mai anto kat umah ckit...x lama lagik x leh nak jiran dah..huhuhuhu

mazzura said...

syana, ni kat pizza hut ke? yg bulat2 dalam mangkuk tu apa dia?

mazzura said...

syana, xjawab pong :(

Mamamanja said...

memang tension. sib baik bekas dia pun ko x telan :p

zura@iwan said...

mmg hntu pizza la ko ni ye...

Nana said...

pizza lagi??hahaha btol kata zura mmg hantu pizza ko ni