IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, February 19, 2009

Ani Sup Utara

korang pernah makan kt Ani Sup Utara?? aku kalo pegi sana sure amik bubur ayam..mmg sedappp pastu peluh la muke2 aku makan..
ni pegi last Sunday..lunch kt cni sbb malas masak..

aku konpem amik Bubur


pastu tambah ayam nasi ayam..sedap la sambal dia..


ni en somi makan sup ekor..dia ckp pompuan tak elok mkn ekor..nnt tumbuh ekor..hehehe..saje tak mo aku cukai lauk dia..kedukut..tp aku curi gak..lalala

9 comments:

Mya said...

aku aku... aku penah mkn kt ani sup utara... sup2 semua sedappp...

~Eila Nur Kaseh~ said...

syana..kat mana ehh..rasenya ari tu mase nak p bukit tinggi ade nampak ads die yg besar tuu..wahh..cam sodap..nak try la..

++eden|essey++ said...

syana..ako slalu dgr sup ani utara...tp ktne erk..aku suke sgt mkn bubur nasi ngan sup nie..sbb dulu slalu mkn kt psr mlm jln tar...rindu nyerrrrrr..

SyaNa said...

mya~ sedap kan??

eila~ yg aku gi ni kt damansara damai..ade kt bwh bangunan mara KL

ja~ kat ampang kak phira ckp ade 1 baru bukak..mmg sedap ko..try la

Unknown said...

br semlm gi mkn kat tok yem street

cik helena said...

jap2,,amik bubur pastu tambah nasik ayam??fakta ke auta neh?konpius!

sy suke gile anis up utara ni,,memang peluh la makan!

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

ayam goreng tu mengancam leee....

Anonymous said...

aku suka ani sup utara...
skang dekat ngan opis senang nk g mkn
dlu xbnyk branch kan skang dah besepah

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

ani sup utara ni kt shah alam kan? adik aku penah suggest mkn kt citu..tp x smpt le..