IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, February 26, 2009

CendoL

Korang suke tak cendol?? aku ni kureng sket cendol2 ni..sbb tak suke rse santan dia..
tp kalo balik Taiping..aku suke sgt pekena cendol mamak ni..
sape2 dok Tepeng sure tau gerai ni..
Syarul ckp dulu time sekolah2 cendol mamak ni 30sen ja..skrg ni ye la harga brg sume da naik..tak relevan la dia nk jual 30sen lagi kan..
tp 4 me murah la jugak..cendol pulut ni RM1.20 ke RM1.30 je..murah la dr dia letak RM1.50 kan..
mmg sedap ler..rasa sume cukup..tak muak..pulut dia pn sedap..
muke kepuasan dpt mkn cendol sebelum balik KL..
p/s: suami ku itu mmg tak reti nk wat gaya muke camne time amik gambor..byk kali kena snap nk dpt yg elok..huhu..abang..nnt practise dpn cermin ye..

11 comments:

jiejah d'blogger said...

aku x de la minat sgt tp kalau sesekali ngidam ada tmpt bess kat shah alam ni .. kat sek 16.
org s.alam harusss tau neh hehehe.
ssluurrpppppppp yummy ..

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

adehhh byk makanan sedap2 kt taiping nie .. aduhhhh bila nak dtg singgah sini ?????

~Atie~ said...

aku suke cendol! lagi2 kalau cendol pulut n lebih kacang mrh.......perghhhhhhhhhhhh

SyaNa said...

jiejah~ tu la..cendol ni dia kena mkn time ngidam
hahaha..

diana~ ala aku yg dok blk tepeng pn bukan selalu pn kuar cr makan sedap2..sbb kg sdri kot

atie~ aku tak soka kacang merah..tp pulut tu ikot mood..kalo tak muak sgt suke ler

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

makan cendul time panas2 mmg sedap ni kan..
tengok tak yg kt Majalah 3 tuh..
cendul kt Negeri sembilan...
bayar skali boleh tambah banyak kali...
hihihi
cm nk teraiii jekk...
hiks

mazzura said...

syana, kat taiping je ke yg sedap? xde cawangan lain ke kat kl nie? mampoih nak cari jauh2..hahahah

Mya said...

aku orang taiping dan aku jugak suka cendol! :D

SyaNa said...

fieza~ hahaha..sbb tgk Majalah 3 tu la aku teringin cendol ni

zura~ ni crite cendol sedap kt tepeng..kt tepeng ni je la yg sedap..kt KL tak tau la kot ade member2 lain tau mana sedap share le info

mya~ ko tak kenal ke gerai tu? kt area tapak pasar malam Kamunting

Anne Zain said...

yeahhh...i likeee cendol...
tp aku suke yg kacang merah...pulut aku tak penah plak mkn...sbb tak penah teringin...adoi terus rase nak mkn cendol...cisss

Nana said...

cendol ni kan lg sedap klw pekena bawa2 pokok je kan
feel lain skit klw dok kedai ekon2 hahhaha

zura@iwan said...

suka2 cendol...sgt2 tliur & rasa cm sejuk ke tekak ni skrg ni..hahaha