IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, April 12, 2010

25weeks yang indah :)

gud morning :)
pejam celik tak sangka da 25weeks baby dlm perot
alhamdulillah so far aku & baby ok takde major problem

last week dapat gak tgk baby after brape kali delay
sgt teruja nak scan kali ni sbb tau baby makin membesar dgn jayanye

aku still blur gambar ni..tapi kan korg, nampak tak gambar belah kiri tu
betol ke tu BIRD dia??? hahahaa rasa mcm ye je kan..
ke gambar len, tapi aku nampak bird.moekkekee

berat baby: 923gram
doc cakap everything ok, cuma uri aku bawah sket tapi normal katanye
so kena watch out tak bleh aktif sgt..kalo bleeding kena laju2 jumpa doc

urine ok, gula dlm darah pn ok..
lega sgt2 sbb last week aku dok makan benda manis byk



berat aku: 56kg..yuhuuuuu mencanak naik dgn jayanye :)
tapi kalo ikotkan, itu berat aku b4 peknen..tapikan awal2 peknen aku susut gile2, so ni naik balik ke berat asal *hahahaa nk sedapkan hati sdiri*

-ape2 pun aku gembira :)
biar gemok pn aku tak kesah..bak kata org, gemok berisi takpe :p

16 comments:

Anonymous said...

ala..xpe wei..mmg standed la gemuk time peknen, baru la nampak mak buyong hahah..
xpe pas bersalin nanti ko bfeed anak banyak2 cepat la kurus balik nanti

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

syana lagi teruja kalau tgk scan 3D/4D .. lagi nmpk real muka baby kan ;-)

Izza - Jiejah said...

waaaaaaaaaaaaaaaaa teruja wehhhh ..

biaq pi ngan gumuksss , time ni ler leh mkn tanpa risau ..masa pantang buat betul² hehehe

Unknown said...

Dah kembang setaman aku tgk hidung ahng tu... mcm hidung aku time peknen dulu.., ahhahah.... watever, take care ok.... x kesah laki atau pompuan... janji selamat semuanya...

Gieyana said...

tahniah sekali lg yer..dh makin chubby ko..but cute!ngee

ayien78 said...

syana...aku tgk slim jek ko...berseri2 cuma hidung jek agak kembang... tapi tetap cun lagi beb

syana.... jgn naik mcm aku dh ler...last sekali masa nk bersalin 82kg, huhuhuh smpi la ni tuwun berapa kilo jek sgt tensi ok

rasp said...

rasanya jap je dah masuk 25 weeks ek....
tgk ur pics, berseri2 je muka u sis...
u take care tau...takmo lasak2...

cik helena said...

comelnye mak buyung!

Afne said...

syana, aku nk peknen lg la so bdn aku nmpk berisi. siyes wehhh.. sedih aku org kutuk aku kurus sgt sbb terlebih pam bg susu kt anak huhu...

berseri la muka ko skrg ni ;)

~ana~ said...

syana, suka tgk muka syana happy je..happy sokmo ye...jgn pedulik kata2 org...yg penting kita happy..:)

A.H.A.D said...

aku pun excited sama gak ni

Ami said...

it's a bird,it's a plane huhuhu betul la kot bird dah scan byk kali pon doc ckp bird kan?ami pon tak reti gak tgk gambar scan,angguk je doc ckp ape huhu.

Liana Manjaku said...

hahaha... nampaknya cam betul jer tekaan... Kena tunggu pengesahan syana nie...
Ala...biasalah badan naik. Kimm dulu naik 13kg ko...

Mag said...

huuu..berseri2 jer muka..betul kut boy

Pepel BoNda AmaNi said...

betoi tue biar gemuk xpa..janji bb sihat...hari tue masa 20weeks g scan doc pun cakap uri aku bawah skit..huhuhuhuhu...tapi hopefully semuanya ok la nnti..wah syana ur bb boy ke???

ratu78 said...

Allhamdullilah...dah 25weeks...cepat je masa berlalu...jaga diri weh...bila kita nak dating ni ? kena tunggu errynn arrange lah :)