IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, April 7, 2010

Lauk gini pun best ape..

nak story sket pasal lauk aku malam tadi..even simple jek tapi 2 pinggan ok aku laki bini tambah :)
sekali sekala lauk camni, makan plak ngan nasi panas mmg best kan..

takyah hidang ayam golek ke ikan masak stim ke, ikan masin ade pun da cukup da



petang smlm tgh tggu kul 6 kt opis ttibe aku dpt mood-rajin-masak :p
teros suh syarul beli sardin..ok la tu sardin pn sardin la kan
bkn ape, malas nk pk nk siang2 ikan bagai..

tapi aku tak suke ikan sardin ni..aku just makan kuah jek..ni dari pagi bgn tido td dok pk nak masak ape bali kang
ttibe aku rajin masak camno?? hahaha bkn senang mood rajin tu nak mai
so bile dia mai jgn persiakan
:)

12 comments:

rasp said...

slalunya lauk yg sempoi la yg leh buat kita makan bertambah2 kan....

mama_umar_maryam said...

sardin ni mmg stenby je kt dapor aku,heheh

Izza - Jiejah said...

syana ..mmg pun , simple gitu la yg buat mkn bertambah .
kalau aku kene tmbh sayur la kan sbb aku antu sayur - ulam timun pun dah cukup bagus ..
adehhhhhhhh terliur plak nak mkn sardin hahahaha

Diarihatiku1976 said...

ee sedap per.. akak selalu gak masak simple gini.. pekena dgn nasi panas... fuhhh.. mavelsess

Anonymous said...

aku mmg peberet lauk sadin tin ni
xde lauk lain pun xpe mmg laju je mkn nasi time panas2

~ana~ said...

sardin ni mmg kita standby kat dapur tu..agak2 dah 2-3 bln x mkn sardin, masak je la...

tp yg kita dgr, x elok gak mkn sardin ni selalu kan...

~ana~ said...
This comment has been removed by the author.
gEe Eunjo said...

lauk cmni la yg paling brselera..aku mmg suka sardin..hehehee

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

aku vote sardin ayam brand yg MACKAREL .. sedappppp ;-)

Ami said...

sardin dgn nasik panas perghhh sodap!ami kalo malas lagi goreng nasi dgn ikan masin dgn keropok,layan juga huhu

mama tisya said...

janji perut kenyang

atikNAOshi said...

salam kak,
nak folo boleh?hehe