IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, April 7, 2010

Cerita DVD cetak rompak

da ade DVD player harus la beli movie best2 nak tgk kan
makanye weken lepas aku khatam cerita2 ni dgn jayanye :)
nikmat wey tgk tanpa gangguan..


ye aku beli cetak rompak jek..ateee DVD pn cap ayam, takkan la nk beli DVD original kan
tak mampo wey..

ala ko tny la pihak2 berkuasa tu, kt umah depa beli ori ke cetak rompak :p



pastu ko tny, kalo ade rampasan DVD cetak rompak ni depa buat ape benda2 tu??

depa hapuskan ke?? depa amik sorg sket bwk balik umah..
ce ko tanya tgk..nak masuk TV ye la kot dorg gelek pakai steamroll DVD tu
belakang camera masing2 berebut nk pilih movie best



hehee ttibe emo kan..bkn ape, ko pk la 1 yg ori smp RM30++ tak larat wey mau bayar
tapi kalo cerita MALAYSIA tu kalo bleh beli la yg original
industri Malaysia ni bkn kaya raya pn.so tak salah kalo support sket kan..
beli la cerita yg btol2 bermutu, yang kite pasti tak ralat nk tgk..


*ape2 pn terpulang hak masing2..nak beli ori sila kan..nak beli cetak rompak pn silakan..


-agak2 aku kena tangkap tak buat entry ni??

5 comments:

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

betul tue .. dvd ori mahai lor .. dah bleh beli memacam..isi minyak pun lepas lor .. aku pun emo gaks .. dorg rampas2 yg BLUE2 tue pun .. balik tah2 dorg rembattttttttttttttttttt gaks

SyaNa said...

diana~ hahhaaa ye la kot..nak beli segan kot, so rembat yg rampasan pny la :)

PHiRa said...

bila pulangkan aku punya new moon???

helena's said...

masalahnye cite malaysia tak best kakak.hahaha

rasp said...

crite yg up in the air tu i dah beli 2 minggu sudah...
sampai now lom layan lagik...
i pun beli yg cetak rompak gak hahahaha