IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, April 19, 2010

Mee Hainan @ Hailam + Cili Jeruk

ini la lunch aku tadi :-)
hitam itu menawan
sedapppp





kena plak ngan cili jeruk tu, lagi terangkat

*entry saje bg air liur korg jejeh :p
jejeh ke???

13 comments:

CikPuanMiera said...

haiyoh! sedap sedap.. :(

IDA said...

adoii..sungguh menggiurkan..mmg terliur dh ni..ptg2 ni lapo pulak :-p

SyaNa said...

cikpuanmiera~ mmg sedappp

ida~ ko kan takbleh mkn nasi..ha buat la mee ni..pastu ko buat cili jeruk
huhu aku yakin ko pny lagi sedap :)

Ami said...

perghh mmg menawan bangat nie.

Nana said...

mak aii itam nye kuah mmg nampak lazat la ko berjaya wat air liur aku jejeh2 ahaha

helena's said...

seb bai tak suke makan itam2 ..hahaha

fabulous.farah said...

terjejeh jugak=p

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

hu..hu.. awal2 pepagi nieh dah terliurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

mama_umar said...

dan hitam itu seksi jugak..hahaha,ni klu dpt ke aku mmg hirup abis kuah die nih

ALoNa Cintamaniszlite said...

hmm..akak kalo makan mi goreng, bihun goreng, mi hailam, mi bandung, kueteow goreng...mesti nak cabai jeruk. Kalo cikai2 peniaga gerai tak sediakan cabai jeruk pun..akak soh dorang wat cabai potong..hoho..baru makan tu terangkat!!

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

sodap nya wei...

mama tisya said...

lama tk mkn mee hailam

Nana said...

aku mmg xmakan cili jeruk, tp cili api yg jeruk kecik2 tu makan plak klw cili beso tu xmakan sebab xpedas hee