IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, November 8, 2010

Iman meniarap

Alhamdulillah ade 1 lagi kejayaan Iman :-)
dia da berjaya meniarap!!!

1st time dia meniarap ari selasa 2/11
umur dia 3 bulan 21hari

time tu baru balik keje
mulut dia punye la bising masa aku letak dia kt tilam
ingat kot nape, sekali tu tgk dia da termeniarap

pastu skrg ni mmg pesyen isap tangan..abis sume dia nak msk dlm mulut
abis basah 1 muke..adoi laaaaa

dia pandai meniarap tapiiii tak pandai nak baring balik
hahahaa da elok meniarap sonok2 pastu nangis sbb penat xbleh la terlentang balik sdiri
kekekee



air liur skrg ni mmg jejeh2 jek
suke main sembur2..kadang tu abis spec aku dia sembur :p

sayang la budak ni..mulut kemain bising..suke nau jerit2
kalo sape xbiasa tu mmg panic la ingat kot dia nak nangis ke kan
tapi mmg gitu peel dia..

-da besar da anak aku..huhu

10 comments:

CikPuanMiera said...

hahahaha.
biase la budak2 ni.
agaknye xcited sgt dengo suara sendiri kot.
ahahaha.

go iman go!

cyrus belom pandai meniarap sendiri lg. pesal tah :p

Nana said...

wah!! syabas iman.....ni kira awal ni syana..

Nana said...

damia dulu masuk 5bulan baru nerap...montot lebau berat nk pusing hahahhaa

Nana said...

ni mesti iman bole jalan pon xsampai setahun ni

mama tisya said...

wah cpt iman meniarap..syabas

mama tisya said...

lps ni kena ati2 kn die dh bole berpusing2

mama tisya said...

lps ni abis die kutip segala benda2 kecik..hehehe

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

amani pun suka sembur2 air liur skrang....rambut aku gugur terbaik la...

gee ryder said...

hoyyyayy! cptnye iman meniarap..
tgu turn afeef lak yer :p

sall said...

NAK MAKAN MCDONALD FREE?????

tegapnye kepala iman.