IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, November 24, 2010

Tak perlu intan berlian

aku ni kalo merajuk ke, sentap ke, x susah pun syarul nak pujuk
tak yah la nak gi benda mahal2
dulu2 kan, time cintan cintun, selalu la sentap2 kalo dlm kete
alaaa korang pn sure pernah kan
gi dating2 pastu sentapppp
ade jek tak kena kan..ateee dulu x kawen lagi mana bleh gado2 dlm umah kan
so gado dalam kete je la :p
kalo da terjadi sentap merentap ni kan
nnt time dia isi minyak sure dia belikan aku ni:
mmg akan beli yang jenis ni.

kekekeee pas dia bg cekelat ni, aku tau la dia nak berdamai
hahahaa so xde la masam2 muke da :p

tapi kan time nak bg tu, dia tak teros bagi tau..kadang tu lama dia sorok..
da lama berdiam diri dalam kete tu baru dia kuarkan cekelat ni..
pastu aku pn cam sengih2 la
hahaa rindu nye time bercinta
hehee..ni da kawen pn dapat gak lagi :-)
kadang tu xsentap2 pn dapat gak..

15 comments:

mama tisya said...

amboi suka sentap ye:-p

mama tisya said...

okla syarul pujuk bg cekelat

mama tisya said...

sila sentap lg

mama tisya said...

tp tk sentap pn syarul bg gk kn:-p

eLYies said...

nyum..nyum..dapnyaaaaaaaa

SyaNa said...

hahaha biasa la tu sentap menyentap kan

SyaNa said...

elyies mmg sedap yg jenis ni
aku suke jeli2 dia

Nana said...

sebelum tu nak gelak dulu hehehe

Nana said...

aku jaman2 bercinta dlu mmg ada gak la,majuk2 manja..sentap2 ni

Nana said...

amrul plak rajin la pujuk..

Nana said...

tp sejak dah kawen..malas dah nk majuk2 sebabnya..

Nana said...

klw majuk2 ke sentap ke amrul wat derk je..xde nk pujuk2 hehehe..so malas nk penatkan badan majuk2 kan..xde la aku majuk2 manja lg

SyaNa said...

hahaa nana, syarul pn mmg malas nk pujuk aku da la ni
tp aku sentap2 gak kadang
pastu pujuk diri sdiri :p

zura@iwan said...

syok tu pujuk bg ceklat....aku suka gk.hehe

Nana said...

heheh sama la..kalau majuk sendiri yang pujuk...
gile mmg payah la skang nk tgk dia pujuk2
idok ada la..