IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, November 9, 2010

My feveret moment

kalo ari keje kan, aku dok la tunggu weken sbb xsabar nak mandikan iman
ye la kalo ari keje kan, aku anta dia mmg xmandi..pastu balik dia da siap molek wangi2

makanye, weken je la pun aku bleh mandikan domok2 ni
ko tengok..selambak dia dlm tu..hahaaa


kalo mandi tu, xreti dok diam da la ni
sebok sgt nak tgk keliling, smp terpusing2 kepala tu
dia xnangis da kalo mandi
tapiii jgn ko bg mandi air sejuk..mau meraung dia



kejap jek besar anak aku ni
dulu tak la penuh sgt besen tu
skrg ni siap kena bengkok kaki..hahahaaa

*tadi time anta kt umah bbsitter Iman muak kt lengan aku..smp la ni aku xbasuh
hahaaa bleh buat lepas rindu kalo angau sat lagi :p

10 comments:

mama tisya said...

tkmo air sejuk ye iman..demand..hehehe

mama tisya said...

kena ada water hilter la

mama tisya said...

sok dh beso lg ko suka mandikn die bila die dh bole berdiri

mama tisya said...

tisya dlu kalo bole main air tkmo kuar..sbr je la

eLYies said...

iman bam bam...geram tengok budak ni...

Nana said...

hahaha comei nye seketol je iman dlm besen tu

Nana said...

ko tgu beso skit meraung la dia xmau naik nk dok dlm besen tu smpai kecut

Puteri Satu said...

saling tak tumpah muka bapak dia ye... hiks... cam copy paste plak...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

ahhaahha aku baru brapa kali jerk wei mandikan amani..hahahahaha...dah tue mama aku datang sini..memang la dia jerk yang mandikan...
alolo iman nie...bulat btoi geram untie pepel tengok taw...

sall said...

NAK MAKAN MCDONALD FREE?????