IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, November 15, 2010

“KORANG NAK TAK??”



sape nak eskem??? meh join mamatisya

aku join kategori B

Click here to join

Closing date: 12 Dec 2010

17 comments:

Nana said...

tgh dok fikir nk wat entry menarik ni hehe

mama tisya said...

kalo opis lama ,ko leh join kategori A tp apa nk wt opis dh jauh..

mama tisya said...

hah nana, sila2..kategori A br sorg join...tk rmi rsnye yg leh dtg pavi ni..

mama tisya said...

tp tktau la kot depa ni tkmo submit awl..hehehe

SyaNa said...

nana, ko bleh gi pavi ke?? best nye

erryn: tu la kalo kt sini bleh dating OU ke

mama tisya said...

tkpe nanti ada rezeki kita dating BR kt jusco setiawangsa

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

uit cam menarik jerk...

Nana said...

heheh xpon kan diorg tgu lst mnt baru anta..sebabnye kang ada orang tiru plak entry kita kan klw publish awal2..hahaha sebab nye kita dh penah tgk ada org tiru sebijik2 entry org lain yg penat2 dok perah idea nk hasilkan terbaik

Nana said...

adakah akan bernasib baik mcm GA syana aritu hehe...xmau publish lagik

mama tisya said...

mn tau rezeki dpt mkn free lg

mama tisya said...

kategori a tk rmi lg yg submit..

mama tisya said...

br 3 org dh submit

mama tisya said...

mayb tgu saat2 akhir

Nana said...

hahhaha
depa mesti tunggu last date tu

Nana said...

sebab selalu kalau en3 yang kena perah otak mmg org akan anta lambat

Nana said...

mayb sebeb utama takut orang tiru idea kan..hehehe

Nana said...

xpe2 tunggu en3 kita
dah karang
tinggal publish je