IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, November 9, 2010

Mari mendeco bilik anak

heheee comelnye la haiwan2 ni
kekee

paling aku suke gajah tu ha..bolattt jek



ni sebelum..kosong je kan..


tadaaaaaa...ade la seri sket kot
even xla gempak sgt
jadi la kan..buat penyeri



aku beli kt TESCO RM15.90 je
ateee opis skrg sekangkang je ngan tesco..harus la soping2 sana


-rindu iman-

11 comments:

eLYies said...

comey..sungguh comey!!

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

tomeynya...amani nak jugak.. :P

Puteri Satu said...

cute... klu ada banyak leh tampal kat keliling bilik kan.. buat cam border ... mesti lagi cantik...

rasp said...

cute...mesti iman pun suka tengok!

Nana said...

wah beznye iman kecik2 dah ada blk sendiri ek...siap di deco2 lagi heheh

Nana said...

comei la menda alah tu, aku slalu tgk blogger tepek2 kt dinding umah yg betuk2 daun la bunga la tingin nk bli xbeli2 lg

Iela Fazielah said...

CANTIK2... aku pun suka gak

Cik PUan Mr Shaiful.. said...

suka kat baby gajah tue,,,,,dot2 pink lagi,,,

ShaFiza said...

Comey..! aku ada jugak nak beli, tapi kadang tengok ada org tepek tapi dia mcm tak lekat sgt.. takut lak nak beli.. tp yg ni cam ok jek.. nak jugak lahh!! :)

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

cantek cantek cantek....
kasi view laa gambar bilik dia...nk tgk sumer..hehehe

sall said...

NAK MAKAN MCDONALD FREE?????

cantik3...