IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, November 9, 2010

Sakit nye hati aku

huwaaaaa nank jerit aku mlm tadi..
aku basuh tudung ARIANI ni
pastu bile kering aku angkat tgk ade spot kaler merah

huhu aku pn sental la balik..


tapiii xhilang ko!!!!!
huhu da la tudung feveret..

mahal plak tu..kalo tudung pasar malam RM10 xpe la gak kan
ni ARIANI ok..aku ni da la ade sehelai 2 jek
pastu 1 da rosak gini plak :(
mau nye xsakit ati ngan diri sdiri..huhu

8 comments:

mama tisya said...

pasrah je la..bli br:-p

PHiRa said...

camne boleh ada tompok merah tu???ada baju turun ke?dah la tudung fav...kalau aku dah nangis guling2

Nana said...

aku selalu kena mcm gini weh..baju baru sekali pakai selalu jadi mangsa

Nana said...

tp sebab kes aku tu salah diri sendiri kan maki diri sendiri je la hehehe

SyaNa said...

erryn, beli baru mungkin tidakkkk!!!
hahaaa

kak phira, ntah aku heran la.sbb aku basuh sume tudung jek
mana ade tudung turun warna
peliksss

nana, ni pn salah aku kot.tp pelik gak sbb aku basuh sume tudung.mana ade turun warna.so salah aku lg kah??

Dayu said...

mmg frust giler lah
dah lah benda favorite kan
pasrah..pasrah..
berusaha lah redha..
dpt gaji beli lain

Iela Fazielah said...

aduai... aku pun tdg ariani ada 3 helai je... syg sgt.. tp camne leh ada tompok tu ye??? pelik2.. entah2 baldi tu kot... cuba pakai cosway punyer easyclean.. kot boleh silang

suhadaPuanShaiful said...

redha,,,redha...
tapi haru gak.....cuba sental ngan sabun mandi buku