IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, November 24, 2010

Tujuan Ke Melaka

aku gi melaka ari tu bukan saje2 nk holiday ke ape..tapi sebab nak pegi wedding jiran
gigih ok :-)
pengantin lelaki ni (haris) member lepak2 syarul kt prima tu.
dia ni penerbit & warwatan kt TV3 sama gak ngan wife dia tu
aku ni jenis bukan la peramah sgt wey kalo ngan jiran
hahahaa aku akui tu :p
tapi syarul ni mmg jenis suke buat kawan
lagi2 da dok berjiran kan harus la beramah tamah
ape2 senang sket mintak tolong
tapi bile da kenal akak2 jiran ni, rse suke sgt ngan dorang
especially jiran depan umah aku kak siti & kak ani
ade gak la dorg bagi aku lauk pauk..hahaa sedap okkk
ni antara geng2 prima..
ade yang bujang ade yg da kawen
ni kire member lepak syarul kt kedai PRIMA BISTRO tu la
malam2 kalo dia hilang aku tau la dia lepak mana ;p
nasib la dia buat kt dewan ade econ yg sejuk
aku da risau da sbb kt luar panas menggila
kang mau aku menggila sekali kalo iman meragam

yang ni sori la aku tak tau nama


iman syiok jek lepak dlm kete dia tu
geng prima


haris & aryn (ye kot nama dia aryn)
sweet kan pengantin pompuan tu
aku suke bunga kt tangan dia tu


pelamin pn aku suke :-)


Mie & Kak Siti



Pengacara majlis
tapi ya ampuuunnnnn aku x paham ape dia bebel kan
sbb banyak sgt bebel..adoii laaaaa



dewan besar.so tak rasa crowded la


katanye yg pompuan belah kanan tu bestfren pengantin lelaki
dia siap nyanyi ok kt pengantin
sedap sore..


iskhh kalo aku la, da kawen2 ni no bestfren2 ngan lain jantina ok
ai ni kuat jeles ok.
ni bestfren tu siap buat dialog gini
"TQ aryn (pengantin pompuan) sebab jaga haris.." ha gitu la lebih kurang dialog dia
b4 dia nyanyi tu
kalo aku jd pengantin pompuan teros bangun.."ko apesal?? da laki aku, tau la aku jaga.."
hahahaa ttibe emo kan.gile!

dari bab kenduri kawen ttibe emo pasal bestfren2 kan
ok selamat pengantin baru!!!!

17 comments:

marinahunny said...

huhuhu tak psl2 emo kat majlis org..hahaha lawak2..

Nana said...

wow!! cantik pelamin

Nana said...

baju pun cantik gile..

Nana said...

ishh pendek kata semua lawa gile la

mya said...

yang perempuan baju biru tu bukan pelakon ke?

zura@iwan said...

grand le...cantek pelamin & pgntin tu..

adeiii bf len jantina ni..apa ke hey..hehe...

Nana said...

hehe kalau aku la..
mmg no way
bez pren lain jantina..
idok ada dlm kamus idopku hahahaha
pompuan tu kan ke pengacara & pelakon kan intan apa ntah nama dia

mama_umar_maryam said...

aku pon tibe2 emo bace ni,ngade2lah nk ckp cenggitu..konon bff la tu..cit poodah

SyaNa said...

haah korang pompuan tu pelakon
hehe aku plak emo kan
bini org tu relax jek kot

mama tisya said...

say no to bf lain jantina

mama tisya said...

kalo kita bini jeles..sure laki jeles gk

mama tisya said...

ke depa tk jeles...ekkeke

mama tisya said...

tiba2 topik entry ni berkisah psl emo

Anonymous said...

budusss ko syana..tp kalo aku pon rasa nak jerit jek statement yg sama ko taip tadi..hehehe ~ ilia

rasp said...

i pun suka banget pelamin dia...kelazzz....

iswatie "colours of life" said...

baguih btul syarul....ramah btul kat prima tuh....


n owh pelamin yer amat cantik

eeda haziq said...

KLAKA LA AYAT AKAK YG NAK BANGUN TU.... HIHIHI.. STUJU2.