IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, December 30, 2010

Aku da tua :(

morning!!!!!

tahniah team bola sepak malaysia yg menang malam tadi...suke aku
bangga aku dgn dorg..dan paling best ESOK CUTI!!!!!
tq football team :-)

ni aku nak habaq mai 2/1 depan ni aku 30 tahun
OMG!!!

ape azam tahun baru & azam nak masuk 30tahun????
azam tahun lepas pn aku x sure ape aku azam..hahhaaa

ok azam tahun ni aku nak jadi lebih sehat...sehat tu bukan "sehat" ye..
sehat btol2 sehat..ye la da masuk angka 3 kan..so mmg da msk alam kertu la :p
*terima kenyataan ye*

nak la jd org tua yang gojes & vogue kan..hehhee
takmo la jd xsehat...

nak la jd org tua lentik gini...tp idok la nak jd seksi gini
:p


skrg ni aku nyesal sbb tak ikot jejak langkah mama & adik beradik dia
dorg ni mmg jaga sgt2 badan mereka..makan jamu la sume

aku dulu masa remaja mama selalu suh makan jamu mustika ratu tu
tapi makan sekali dua teros ngelat skip makan :p
skrg padan muke

ni bawah ni mama & adik beradik dia



ko tgk mama..aku kagum ngan dia jaga badan
tapi selalu aku usik dia, cakap "mama bukan kurus ah..mama kecut.."
hahahaa ampon mama :-)


mama smp skrg makan jamu
pastu dia kan kalo over makan ke kan, sure peluh2 dahi rasa nk pitam
so mmg mama makan sket gile...kalo dia makan byk tu kitorg yg risau
hahahaa


so da tua2 ni azam aku nak jaga badan aku..ye la, badan ade 1 jek..
1 ni rosak mmg disaster la kite..hehee
ye la maksud nye bile penyakit dtg br kite nk sedih2 kan

& aku nak jaga berat body aku utk suami terchenta
even dia xsuke aku kurus sgt, tapi dia pn xgemor la nk tgk aku gemok gedempol kan
so dalam beberapa minggu ni korg akan dengar kesah diet aku je la ye
hahhaaa
-aku da start diet..aku jumpa diet yang sangat sesuai utk diri aku.alhamdulillah aku da folow 2hari :-)
nanti aku share ye

4 comments:

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

br masuk 30 rupernya...aku thn dpn dh masuk 31 taw...hehehe...

ala ko nmpk muda lg le....cute taw...


azam aku? seperti besa nk bb....huwaaaaaaaaaa...

SyaNa said...

zura, insya Allah ade rezeki ko
hehee bodek aku ye????

Adsfc said...

syana - kalau ko makan jamu mak dara memang mengancam wei..sebab aku pernah makan yg serbuk tu...now aku nak beli yg kapsul pulak....
selamat berdiet wahai shana...

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

syana .. thn depan pun aku msk 30's group gaksss ...